Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Vi drar til Budapest i juni; jeg, sambo og lillegutt på da 11 mnd. Gleder oss veldig.. Har vært på flytur/ferie med lillegutt da han var 8 mnd også og hadde det knall. Noen som har vært i Budapest og har noen tips til oss? På forhånd takk!
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Trenger forresten babyen noen vaksine for å dra dit ei uke???
Anonym ;) Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 ....Budapest er en "skummel" by Tøtta mi ble faktisk laga der En baby trenger ingen vaksiner for å dra til Budapest. Jeg har vært i Budapest flere ganger, men jeg synes _ikke_ den er verdens mest barnevennlig. Mest for voksne egentlig. Jeg har ellers massevis av linker liggende. Hva er du mest intressert i? Shopping? Kjøpesentre? Hotell? Restauranter? Eller?
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Jeg tenkte å få tips om hva vi kan se på. Har allerede fått tips om at vi bør ta båttur, se på gamlebyen osv...Vi skal sikkert shoppe litt også...;o) hotell har vi bestilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå