Gå til innhold

Når utdrikkingslag går over stokk og stein...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått med dere ulykken med hun som omkom i sitt eget utdrikkingslag. Jeg kjente henne, og vi skulle også i bryllupet deres. Det er så tragisk, har ikke ord....

Nå lurer jeg på om jeg skal avlyse mitt evnt,utdrikkingslag... Føler jeg burde gjøre det i respekt for hun som døde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja det var tragisk.

Istede for avlyse helt, går det kanskje an å bare samle venninnene dine til en middag på restaurant? Jeg har sagt fra til min forlover at jeg ikke vil ha noe fylleutdrikningslag, men at jeg heller vil samle alle til en middag ute.

Skrevet

Leste om det, skikkelig tragisk!!!

Skjønner godt at du vil avlyse utdrikkingslag!

I vår vennegjeng har vi over flere år, bare hatt rolige og koselige utdrikkingslag. Vi bruker feks å ta SPA-behandling, grille eller gå på restaurant etc. Synes det er mye bedre. Føler som voksen og mamma at jeg er litt ferdig med sånn fyllekalas jeg da, så regner med at de respekterer det!

Skrevet

Det var trist å høre om venninnen din, dette var en tragisk ulykke, hvordan du gjør det med dit lag må du finne ut sammen med venninnene dine håper dere kan gjøre noe hyggelig sammen

Mitt utdrikningslag var kjempe flott det var en fest men det var funnet på noe ordentlig og ikke noe som skulle kunne gå over stokk og sten. Veldig stolt over mine venninner og deres arrangement for meg

Skrevet

Heisann hovedinnlegger! Ja, leste om det i avisen idag- det er en utrolig tragedie, føler med alle etterlatte!!

Jeg ville ikke ha avlyst utdrikkningslaget ditt- tror heller ikke at hun ville at du skulle ha gjort det heller. Men sats på rolige ting, sånn som spa, restaurant. Men jeg skjønner godt at det er slik du føler også. Uansett, jeg ønsker deg masse lykke til videre!

klemmer

Skrevet

Har hørt om dette, men ikke fått med meg så mye. Hva skjedde?

Skrevet

etter det jeg har forstått skulle hun sitte bakpå en sånn badering (bak en båt) også kræsja hun i en båt som sto stille...

forlovende sto da å så på at hun døde...

forferdelig...

Skrevet

les på an.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...