Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Svigerforeldrene kommer på besøk hit i halv 8 tida. Da er ungene nesten sovna, og de blir sure for de er lagt seg! De er 1-4 år gamle. Før kom de ubedt og vi sa at de måtte ringe først. Nå sender de sms og BER OM TIME som de så ironisk kaller det. Men de sender sms i 7 tida om de kan komme- da er vi midt i legginga.De blir sure når vi RINGER tilbake og sier at vi er midt i kveldsstellet- for det er så lenge siden de har sett barna. Hvordan skal vi få de til å forstå at ungene legger seg TIDLIG? Svigerforeldrene er så opptatt med jobb og båtliv at de ikke kan komme tidligere om dagen.
Verbena Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 La de ha ungene ei helg e.l. å la de se hvor morsomt det er med overttrøtte unger om kvelden som uansett våkner til normal tid(6-8) om morgenen!! Dette gjorde vi med svigerinnen min som hele tiden insisterte på å komme på besøk på kvelden midt i leggetiden, og forventet at vi skulle holde ungene våkne for at hun skulle få være sammen med de. Hun har en sønn som blir 3år i høst som har helt hennes døgnrytme, og hun forstår ikke at ikke alle unger er som han! De kom på besøk til oss å var her i ei helg i januar og de tok seg av ungene, vår eldste er 2år og minsten var da 5mnd. Eneste vi gjorde på et døgn var at jeg ga minsten pupp! Og det ble stilt fra svigerinnen min. Nå har sønnen hennes fått nesten normaldøgnrytme til å være en unge og er mye mere fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 ha-ha, det er bare helt utrolig hvor lik enkelte svigerforeldre kan være. Slik er mine også, de kommer klokka 2000, og lurer på om "gullungene" har lagt seg. Var det en sjokker da, siden vi skal opp klokkaa 0630 neste dag? Enkelte altså....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Her er det ikke foreldrene som er sånn, men faren til barna som nå ikke bor sammen med oss. Han, av alle, burde jo vite når de legger seg til daglig. Han ringer etter 8 på kvelden og forventer at jeg skal vekke barna for at han skal få prate med dem. Det har jeg til dags dato ikke gjort. Leggetid er leggetid her. --- Siden dine svigerforeldre nå har sendt sms og ber om time kan du jo svare med en sms. Skriv f.eks. Deres henvendelse er nå behandlet. De er innvilget audiens med Deres barnebarn {DAG} klokken{TID}. Om tiden ikke passer Dem bes De søke på nytt. Ironi bør besvares med ironi
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Det skal jeg jammen skrive i svar på smsene. Jeg har aldri opplevd en slik arrogant og respektløse folk. Rart de har fått en så snill og flott sønn som min mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå