ungmor85 Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Heisann! Jeg er ei jente på tyve som er samboer og vi har en sønn på to år. Sønnen vår elsker å leke med andre barn, men han går ikke i barnehage eller dagmamma, så derfor hadde det vært så koselig å blitt kjent med noen andre mammaer på omtrent samme alder som meg og god gutten min. Håper på det da
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 hei..vi vil gjerne bli kjent med dere...selv bor jeg i porsgrunn, med samboer og to barn..4 og 2 år..jeg er forresten 24 år..legg igjen din msn og kan jeg legge deg på liste
Tredje barn på vei Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er fra Larvik. Har oxo en sønn på 2 år og er selv 22 år. Men er litt dumt jeg ikke har lappen da, men går jo busser hver halvtime herfra og til tønsberg..... Jeg er oxo intr. i å møte andre for min sønn elsker andre unger
_Kine (termin april07) Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Nå bor ikke jeg i tønsberg, men Oslo. er 85 modell jeg også, blir 21 år om ikke lenge. sønnen min blir 1,5 år den 3.juni !! Blir gjerne med på treff hvis man kan møtes på halvveien? Hilsen en med fååå venninner
*Mustang Sally* Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg bor i Tønsberg og har en gutt på 8 mnd. Er selv 21 (22 i november).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå