Gå til innhold

fritz 10 mai


kine

Anbefalte innlegg

skal se om jeg får kommet da:) er ikke alltid så lett å komme seg til byen når man bor laangt ute på landet hehe:)

 

Line fikk ei lita jente på fredag 5 mai:) 2845 gram og 47cm lang:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde vi skulle prøve på ett treff på dag tid denne uka jeg...:( Samboer er på kurs til torsdag så da kan ikke jeg denne uka heller;(

ja ja that`s life...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da var ho jo ikke stor allikevel da....du får gratulere henne så mye da...deilig for henne å slippe gå over...

Jeg kommer på onsdag, synes det er bedre med treff på kvelden for orker ikke ta med nathalie...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel egentlig planen, men var så mange som ikke kunne på dagen...men hva om vi prøver på et lunch treff på torsdag da?? En liten latte ett eller annet sted? Passer torsdag for deg??

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada passer på torsdag for meg, skal ikke noe spes jeg:)

Erlend er i barnehagen så da er det godt å kunne nyte litt tid alene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bimbanga!

 

Er du keen på en latte på torsdag?

 

Klems Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal besøke Line i dag, hun skulle se om hun kanskje tok en tur i morgen for å vise frem vidunderet:))

 

nå har jeg eendelig fått nett igjen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper håper håper tante vil passe nathalie for vil så gjerne komme...christoffer er på messe i Oslo så kommer ikke før sent...men jeg vil uuut...Kanskje pappa tør...aldri passet henne på kvelden før....jeg hååååååååååååååååååååååååååper jeg kommer...

så koslig om line kommer med lillepia da...naaaaaw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper du kan komme:) Tror ikke Line kommer, det ble lissom midt i mating og så fikk hun noe besøk tror jeg, ikke bare bare å dra ut med en helt ny liten tulle hehe:))

Men hun kommer kanskje neste gang da, litt lettere på dagtid kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Erlend+Jakob i magen!!

 

Vi møtes på Kaffebryggeriet kl 12 i morgen om du vil være med! Litt sent å si fra kanskje, men allikevel, kjempe kos om du kommer!!!

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...