Gå til innhold

trenger et råd


hubbabubba

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan man kan holde alle de helvettes kattene fra verandaen? jeg blir sinnsyk av alle kattene som kommer opp på altanen vår, tenker også på når babyen skal ligge ute i vogna, skummelt når det er så mye katter. Jeg har prøvd sitron og pepper, men det hjelper lite...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff..det hørtes kjedelig ut! Eg har ingen gode råd..utenom å vere veldig streng med dei..og kanskje sei frå til eigerane viss dei har nokon!

Her og er det mange lauskattar og i fjor sommar dreiv ein og prøvde å gå inn i huset...eg trur eg kasta den ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt noe som heter "katt deg vekk" , det har vi brukt hjemme, funket kjempe bra. Tror du får kjøpt det på Jernia og slike butikker, husker ikke hvor vi kjøpte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta noen vanlige halvlitersflasker......fjern etikettene på dem fyll dem med vann og sett dem på altanen.....du skal se det hjelper......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask absolutt ikke med noe som inneholder salmiakk. Det tiltrekker kattene (lukter kattepiss.) Ellers har dere nok noe markeringslukt der siden de kommer igjen, så en god nedvask før du bruker katt-deg-vekk eller noe slikt vil hjelpe mye. (De prøver å overdøve hverandres luktignaler.)

 

Ellers er vel det viktigste hva du velger som insektsnett på vogna. Gå til en god forhandler og kjøp det sterkeste de har. Kalles "kattenett" i enkelte butikker. Det er så sterkt at kattene ikke kan få lagt seg oppi ansiktet på babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...