Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Leste innlegget "hvorfor er det sånn egentlig?", og kjente meg sørgelig godt igjen. Jeg er 38, har bl.a. to samboerskap bak meg, er nå gift på med en mann jeg har en 10 mnd. gml. datter med.Vi har vært sammen i 8 år, og da vi giftet oss trodde jeg virkelig at NÅ har jeg truffet mannen i mitt liv! Men etterhvert er sex med han ca. like spennende som å pusse tenna.... Og jeg vil jo så gjerne at det skal være oss to, særlig nå som vi har fått barn sammen. Men skal jeg da gå rundt og tenke på andre resten av livet? Skal jeg bli en totalt asexuell person og ta på meg all "skyld"? SUKK, det er så vanskelig! Føler meg så ussel, det er akkurat som om jeg "bruker opp" folk......
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Har du prata med han om det? Kanskje han synes det blir for rutinert ogsaa, men kanskje ikke toer si noe? En av dere boer hvertfall ta initiativet og evt proeve noe nytt.. Det skal to til for aa jobbe med et forhold.
galeganiN Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Sex kan altfor lett bli en vane desverre, og du er ikke ussel fordi tankene dine driver av gårde, slik er det med oss alle. Det smarte er å snakke sammen om dette, men det er også viktig å ta ansvar selv også. Man kan ikke forvente at partneren skal glede deg når h*n egentlig ikke vet hvordan, eller når man ikke vet det helt selv heller. Egentlig, så trenger du ikke nødvendigvis snakke med ham, om du ikke har særlige grunner for å måtte gjøre det da. Ta deg en kveld, sørg for å få ungefri, og la fantasien din slippe seg løs. Det er et hav av muligheter, og ikke trenger man avanserte overprisede sexleketøy heller. De fleste ting kan brukes i seksuelt øyemed...selv elektriske tannbørster (jeg er glad i de). Ikke trenger man dyre sexy antrekk heller, en kvinne i vanlig truse og bomullstopp kan være sinnsykt het. Sørg for at når du har ham tilgjengelig på denne tusen og en natt, så ta styringen. Kjør løpet ditt nøyaktig slik du vil, og skulle han sovne så straff ham grundig. Poenget er at man trenger ikke å gjøre det veldig avansert og komplisert. Men tenk over hva du ønsker, og ta saken i dine hender. Si at denne kvelden er min på alle måter. Noen synes at å trekke andre inn i forholdet er en boost. Men da skal man være trygg på hverandre, og sikker på at begge vil like mye.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hei! Jeg er Livet, og vil gjerne forklare deg at da jeg laget menneskekroppen laget jeg den slik at gutter og jenter skulle bli veldig interesserte i hverandre slik at de ville parre seg og få barn. Etter hvert som de hadde parret seg i noen år og fått noen barn er det meningen at lysten skal avta slik at hovedinteressen deretter blir å ta vare på barna sine. Men jeg er ikke så slem at jeg tar fra dere mennesker all glede, dere kan selvsagt fortsette å ha sex etter at dere har fått de barna dere ville ha, men da er det meningen at dere skal legge mer vekt på nærhet, kos og varme. Dessverre er det mange som tenker som deg, de er på evig søken etter den lidenskapen de følte da de var ung, derfor tror de at de vil finne den ved stadig å søke nye partnere, men den lidenskapen er dessverre av kort varighet. Og, dessverre igjen, alt man tilslutt har å se tilbake på er en masse rot med halve og hele unger, halve og hele besteforeldre og en haug med nære og fjerne slektninger og en serie med ekser som vekker minner av både det gode og det onde slaget. Håper du ble litt klokere nå, det skal kanskje ikke så mye til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå