Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 tenker så masse på utdrikningslaget mitt , har sagt at jeg ikke vil ha noe og at jeg ikke er klar for å være borte fra sønnen min en hel dag (4 mnd). men nå vet jeg at det er neste helg , min tante fortalte meg det for hun syns jeg burde være forberedt med tanke på at jeg må levere gutten min fra meg. så leste jeg om hun damen som omkom i sitt eget utdrikningslag i dag(lørdag) og nå gruer jeg meg skikkelig til både mitt og den kommende mannen min sitt. en ulykke er så plutselig. det er så forferdelig det skal jo bare være uskyldig moro . er jeg dum hvis jeg tar med meg mann og barn og reiser på hytta uten at noen vet det? sender mange tanker til familie og venner til jenta som døde i dag . måtte det aldri skje noe slikt igjenn.
Etaner Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Jeg skjønner at du gruer deg. Men hvis det er så ille så ville jeg tatt en prat med forloveren din. Jeg regner med at de prøver å gjøre det beste for deg med en slik dag. Det trenger jo ikke holde på hele dagen, eller å gjøre risikofylte ting. Jeg syns det er dårlig gjort hvis du stikker av, tenk på hvor mye arbeid de har lagt i dagen..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Jeg synes dte vil være dårlig gjort at ved hvis du reiser av gårde!! Det kan jo henne de har planlagt masse koselige ting til deg!! Kanskje du ikke trenger å være borte fra poden hele dagen heller!!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Det syns eg også er dårlig gjort viss du reiser vekk. Si fra at du er med viss du ikke trenger å være borte hele dagen.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Skjønner deg veldig godt, men synes kanskje ikke å reise bort var noen god ide likevel. Ta en prat med forloveren din. Det skal jo være din dag/fest, så de vil helt sikkert ikke gjøre noe som du ikke liker. Fortell hva du tenker og føler. De respekterer det sikkert og da blir det sikkert en minnerik dag for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå