Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 ...at det i det hele tatt har vært en ex eller flere i livet til kjæresten? Jeg tenker ikke på det daglig, men av og til..
aroma Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Ja, før i perioder har det nok gnagd litt innimellom. Men det skal vel mye til at man finner seg en som ikke har vært "bortpå" noen andre. Da hadde det vært noe som ikke stemte, hvis ikke man er svært ung da. Og han/hun hadde hatt dårlig erfaring med par/kjæresteforhold, samt sjansen for at det skulle holdt hele livet hadde også vært svært liten hadde han/hun hatt bare deg. Tenk at han/hun ikke visste om deg før nå. Men litt vondt å tenke på er helt normalt. Spesielt hvis det er ekser de har barn sammen med.
Happy H Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Ja, eg tenke på det. Har aldri noen gang hatt det så godt i et forhold som eg har det med min forlovede no. Alt e så trygt og godt, han e verdens snilleste og eg e super lykkelig. Elska han over alt og føle og veit at det eg har med han har eg aldri hatt m noen andre før. Men så e jo problemet at han har hatt flere langvarige fohold, så eg veit han har hatt d lignenede m andre jenter, og d lika eg ikkje å tenke på. hehe, veit jo d e heilt sløvt av meg, men kan ikkje hjelpe for eg tenke på d. syns d e skikkelig fælt og sårt å tenke på at han kanskje har hatt d sånn med andre som eg har det m han. Veit d e bare meg han vil ha no, men alikevel, må innrømme at tankene komme sjølom:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Må nok innrømme at jeg tenker på det engang i blant. Men mest lurer jeg nok på om han noen gang savner dem, og sammenligner oss... Og i såfall hvem som kommer best ut.
-Bobsi Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Tenker på det av og til, men skjelden. Vi hadde begge vært single lenge da vi ble sammen og ingen av oss har hatt langvarige forhold før. Er utrolig glad i han, kan ikke beskrives med ord.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Ikke gøy å tenke på! Men da prøver jeg å tenke på om jeg hadde likt at han ikke hadde vært med noen i det hele tatt. Og det synes jeg også hadde vært litt vanskelig ...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Ja, tenker ofte på det, lurer også på hvordan han behandlet henne??? skjønner at hun var utro vis han behandla henne likt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå