Gå til innhold

Melder meg forsiktig inn her...


Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Har da blitt gravid...igjen.. Var egentlig medlem i desember 2006-klubben, men mistet for en drøy måned siden. Har nå blitt gravid igjen på første forsøk, så da melder jeg meg inn her... Håper på å bli kjent med flere av dere :o)

 

Litt om meg selv: Jeg er 30 år gammel, gift, har en sønn på 9 mnd fra tidligere og bor i Oslo. Har foreløpig termin ca 13. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj, så spennde da... da xxxxx vi fingrer og tær for at det går bra denne gangen ;O)

Lykke til ;O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Jeg er 32 år og har en datter på 8 mnd. Bor rett utenfor Oslo. Har termin 12.januar. Så da er vi i nesten samme situasjon! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi nesten i samme situasjon. Hvor "utenfor Oslo" bor du? Jeg bor på Teisen (mellom Alnabru og Helsfyr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe! Twnkte jeg det ikke... :-D

 

GRATULERER SÅ MYE, vennen!!!!! Ønsker deg ALT godt!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*misunnelig misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også termin 13.januar;) håper at alt går bra for oss begge:) masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har nettop fonne ut at eg e 5 uker på vei, og kan jo sei at det kje va så populert hos barnefaren.....va kje akkurat i hans plan....men ka me min plan då? har termin enten i slutten av jan, begynnelsen av februar ein gang, så eg kikke litt på begge klubbane eg!

Någen så har ngn tips om koss faren kan bli litt glad?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Gratulerer så masse. Jeg var medlem av november klubben, er er nå her. (SA) Håper de sitter ordenlig fast denne gangen. Kos deg videre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...