Gå til innhold

Hvordan ser arret deres ut...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mitt er veldig langt ned, godt under trusekanten og der vokser det jo hår. Har så lyst til å nappe det bort,ser jo kaotisk ut litt her og der, men har hørt noen si at det ikke er så lurt å ta bort i arret... har dere arret så langt ned og hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arret mitt er ganske langt nede. Ser ikke så fint ut,men langt bedre enn forespeilet. Jeg vokser rundt arret ,både over og nedenfor. Vokser jo ikke hår direkte på arret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt er veldig langt oppe det syntes jeg.. er ikke snakk om noe hår der nei. ligger så ogt si akuratt under bukse kanten..nesten så det syntes over å... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt arr er også veldig langt ned. Jeg barberer trusekanten som vanlig, det vil jo da si at jeg barberer oppå arret - litt rar følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.........hvilket arr ?

Lette etter det i dag, og det er jo borte ;)

Heldigvis hadde jeg en flink kirurg for 6,5 måned siden.

 

Ellers, så har jeg også hørt at man skal arret være i fred noen måneder.

Og, etter det skal man ikke vokse eller klippe, men kun nappe ut.

Ved voksing kan det bli for mye riving, og ved klipping kan man visstnok risikere at hår som vokser ut igjen f. eks kapsler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

langt nede, men jeg har dessverre fått overflødig hud og overheng etter svangerskapet :o( så det er under der... Æsj!

vokser ikke hår der, så aner ikke noe om det... men vil tro det er best å la arret være litt i fred en stund, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man ikke vokse, riving av hva? Vokser jo ikke på arret.

Number 2

--------

 

...........hvor snittet ditt ligger og hvor mye hår du har varierer fra person til person.

 

Poenget var bare at HVIS du har hår i eller rundt arret så bør du ta det litt rolig.

 

Hår du er du vil bli kvitt så ikke bruk voks. Vokser stiver og skal så røskes av. Vel, la meg si det slik. Såret/arret der bør være mer enn grodd for å tåle slik..........

 

Og ikke er det glupt med barbering heller der. Hvis en hårsekk slår seg vrang og det går betennelse i den, kan denne spre seg til å bli en betennelse i såret/arret. Heller ikke noe å anbefale ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, to og et halvt år siden jeg tok keisersnitt da,så det er grodd godt. Har ikke oppleved noe ubehag med verken voksing eller barbering. Skjønner det kan bli det hvis det ikke er grod ordentlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hårfestet så høyt som arret, selv om dette er godt under trusekanten;)

 

Det ser flott ut, tenker ikke på det, men så er det snart 10 år siden jeg fikk det....

Får meg bare til å tenke på vår vakre datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...