MissBehave Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Han planlegger alt mulig og finner frem all slags info. Jge trodde at det var jeg som kom til å bli slik, men det har blitt helt omvendt. Siste nytt fra han idag er at han klarer ikke å bestemme seg for om han liker Las Vegas eller Disneworld. He he he, jeg holdt på å dette av stolen da han sa det :-) Høres ut som jeg skal gifte meg med en på 4 år ;-)
Etaner Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Hi hi, så bra at han engasjerer seg da.. Min fremtidige må settes igang, ellers så er han enig i alt jeg gjør hehe..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Så artig da! De fleste sliter vel med uengasjerte menn! Jeg sliter litt med samme problem Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss for å ha et lite bryllup for bare nærmeste familie, firdi vi ikke ønsker å bruke så himla mye penger på dette. Men nå har jeg problemer med å stoppe typen i planlegging. Alt som jeg tenkte at vi kunne kutte ut (for å unngå dyrt bryllup), mener han nå at vi må ha! Ikke enkelt dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå