Gå til innhold

noen som kan svare meg på dette??????


2prinsesser <3

Anbefalte innlegg

fikk barnehage plass rett før påske. men det var 4 mil unna å passet ikke m hvor jeg skal jobbe så jeg takket nei. ringte å spurte om jeg da mistet all tilbud eller om jeg bare kom tilbake i køen å da sa hun at jeg bare kom tilbake i køen. men! så ringte jeg i går å spurte når andre inntaket var å om ikke jeg burde fått svar på det ennå å da sier den stygge mærra at løpet er kjørt for meg om jeg takket nei til det første tilbudet jeg fikk. er alene mor å skal bli lærling til høsten så da har jeg jo krav på litt mer goder enn par har men hva er riktig? blir så forvirra når alle sier forskjellig ver gang jeg skal ordne no :( ingen som er enig lenger i denne verden jo... håper noen kan svare meg for syns dette er drit kjipt :.(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i Oslo er det sånn at hvis man takker nei til en plass, mister man muligheten til å få andre plasser også.. Utrolig kjipt, men sånn er det. Vet ikke om det er sånn du bor, men det virker jo sånn. Hvis du har fått opplyst noe annet kan du kanskje klage.. Vanskelig å bevise men... Vi har ikke fått plass så jeg kjenner følelsen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor søkte du på en barnehageplass du ikke vil ha da? Det skjønner jeg ikke...Skjønner jo at man ikke kan holde på å takke nei og forvente at man skal få en annen plass i stedet da...Det er mange om beinet! Men jeg skjønner at det er surt å ikke få plass. Har ikke vi fått heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ringe på barnehager - helst private og forklar situasjonen, det kanhende det hjelper! Vet fler som får plass på den måten...

 

Lykke til i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...