Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Sliter litt med å holde sexlysten oppe:( :(... Men problemet mitt er, for å si det litt stygt, at jeg rett og slett blir lei etter en stund. Det skjer etter et par år i et forhold, hvor sexlysten er rimelig heftig til å begynne med, så dabber den sakte, men sikkert nedover. Og problemet ender liksom alltid opp med å være mitt, det er jo jeg som ikke har noe særlig lyst. (For ordens skyld; jeg er ikke spesielt "laus", men jeg er i 30-åra, så jeg har "rukket" å ha noen forhold.). Jeg kan jo liksom ikke si:"du, jeg er litt lei av å ha sex med deg, kanskje du kunne piffe deg opp litt?". Men det hjelper på en måte ikke at jeg tasser rundt og passer på å holde meg attraktiv, når det ikke er så veldig gjensidig. Og jeg vil jo heller ikke gi mannen min permanente potensproblemer, ved å ymte frampå om at han ikke tenner meg noe voldsomt etterhvert. Hva gjør jeg egentlig med dette? Noen som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Åhhhh!!! Jeg har det akkurat på samme måte, men har desverre ingen gode råd å komme med...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 ååååå! Så bra å se at jeg ikke er unormal! Jeg har det også sånn!! Det har blitt et stort problem for meg. Vi fungerer fint sammen ellers, men ikke i senga. Jeg har null sexlyst lengre. Jeg er begynt å vurdere en elsker.. Kan ikke finne på noe bedre desverre.. Jeg orker ikke ha et dårlig sexliv allerede nå. Jeg er bare 24!! Men jeg føler meg råtten bare for å tenke på å ha en elsker... Men jeg har jo lyst på god sex jeg også!! Begynner å bli desperat! Hva skal vi gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå