Gå til innhold

Hvorfor er det sånn egentlig??.....?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å holde sexlysten oppe:( :( :(...

Men problemet mitt er, for å si det litt stygt, at jeg rett og slett blir lei etter en stund. Det skjer etter et par år i et forhold, hvor sexlysten er rimelig heftig til å begynne med, så dabber den sakte, men sikkert nedover. Og problemet ender liksom alltid opp med å være mitt, det er jo jeg som ikke har noe særlig lyst. (For ordens skyld; jeg er ikke spesielt "laus", men jeg er i 30-åra, så jeg har "rukket" å ha noen forhold.).

Jeg kan jo liksom ikke si:"du, jeg er litt lei av å ha sex med deg, kanskje du kunne piffe deg opp litt?". Men det hjelper på en måte ikke at jeg tasser rundt og passer på å holde meg attraktiv, når det ikke er så veldig gjensidig. Og jeg vil jo heller ikke gi mannen min permanente potensproblemer, ved å ymte frampå om at han ikke tenner meg noe voldsomt etterhvert.

Hva gjør jeg egentlig med dette? Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh!!! Jeg har det akkurat på samme måte, men har desverre ingen gode råd å komme med...

Skrevet

ååååå! Så bra å se at jeg ikke er unormal! Jeg har det også sånn!! Det har blitt et stort problem for meg. Vi fungerer fint sammen ellers, men ikke i senga. Jeg har null sexlyst lengre.

Jeg er begynt å vurdere en elsker.. Kan ikke finne på noe bedre desverre..

Jeg orker ikke ha et dårlig sexliv allerede nå. Jeg er bare 24!!

Men jeg føler meg råtten bare for å tenke på å ha en elsker... Men jeg har jo lyst på god sex jeg også!! Begynner å bli desperat! Hva skal vi gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...