Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere bruke? Flere år siden jeg brukte noe og nå har jeg født og er ikke klar for å bli gravidigjen RIKTIG medc en gang...Veit ikke helt hva som erpå markedet, så jeg tar gjerneimot råd og erfaringer:-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte p-sprøyte etter sist fødsel. Veldig greit, skrev det bare i filofaxen min så jeg ikke glemte det. Det var en fin prevensjonsform, bakdelen er bare at det kan være vanskelig å bli gravid etterpå!! Med meg tok det laang tid. Ellers er det jo minipiller da. Men kjipt hvis en glemmer det, må jo tas nøyaktig til samme tid hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...