rosa76 Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Hva skal dere bruke? Flere år siden jeg brukte noe og nå har jeg født og er ikke klar for å bli gravidigjen RIKTIG medc en gang...Veit ikke helt hva som erpå markedet, så jeg tar gjerneimot råd og erfaringer:-)
haater husarbeid Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg brukte p-sprøyte etter sist fødsel. Veldig greit, skrev det bare i filofaxen min så jeg ikke glemte det. Det var en fin prevensjonsform, bakdelen er bare at det kan være vanskelig å bli gravid etterpå!! Med meg tok det laang tid. Ellers er det jo minipiller da. Men kjipt hvis en glemmer det, må jo tas nøyaktig til samme tid hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå