Gå til innhold

Når fortelle den store nyheten?


Danzig

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 7 og er veldig glad for den overraskende nyheten vi fikk. Kjenner at jeg har fryktelig lyst til å dele gleden med flere. Er jo i ekstase selv. Vi har bestemt oss for ikke å fortelle det før jeg er i 12, men det synes jeg er leeeenge til. Jeg må stadig komme med hvite løgner (og jeg som ikke kan lyve) for venner og familie og ikke minst til kollegaer for å unngå de tyngste løftene. Har lyst til å fortelle det i uke 10 for da er det kanskje like greit om omgangskretsen min vet det selv om det skulle gå galt.?.... Noen som har erfaring eller synspunkt på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt til de nærmeste, for jeg synes det er altfor mye å holde for seg selv hvis noe skulle gå galt. Fortalte det til de første allerede da vi var 6 uker på vei.

Nå er det 9+2 og jeg ser at jeg snart må si noe på jobb. Klarer ikke å snike meg unna alt med løgner lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 10+1 i dag, og mange har fått vite det allerede... først og fremst fordi det synes så godt, og fordi jeg ikke klarer å lyve og holde kjeft om det... jeg er så glad!! men må kanskje legge til at dette er barn nr 2.. :)

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min syns at vi skal vente med å fortelle det til etter ultralyden, men jeg syns jo det er utrolig lenge å vente, er i uke 8 nå.

Er så stolt over å være gravid igjen :) Kjæresten min ville ikke ha flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har egentlig bestemt meg for å ikkje sei noke før ultralyd, eg mistet i uke 13 rett før jul og det var veldig tungt pga av at alle visste det. men det er vanskelig å holde inne at eg er gravid igjen. er nå 10+1 og håper ukene går fort får det er tøft. skulle eg miste igjen ville alle vennene og familien fått visst det uanset. men det er alle de andre som visste, blikkene og alt du får seinere, ikkje noe kjekkt.

Har 2 gutter fra før og mistet tvillinger no den 17 des. Har søkt om ultralyd så snart som mulig men veit ingenting enda.

 

Lite sukk fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...