tuvamor Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 jeg har lest trådene her inne å kan ikke unngå å se at mange sliter med manglende sexinteresserte partnere. blir litt irritert på deres vegene jeg da, et forhold handler om å gi og ta, og begge har et ansvar for at forholdet går bra, hvis den ene vil ha masse (eller ihvertfall noe) sex og den andre nesten ikke har lyst noen gang, blir vel det et Stort problem?? det blir jo nesten legitimt å ta seg en elsker da, når den ene ikke klarer å stille opp (man må jo være rimelig, men sex er jo viktig!!!!!!?) tror ikke jeg hadde holdt ut med en mann som ikke kune tilfredstille meg
61-modell Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Ja, men det er noen menn som ikke klarer det under svangerskapet. Dette tror jeg ikke en kan forsere eller sagt på en annen måte, forandre. En annen ting er slitenhet, sykdom, arbeidspress. Det virker som om det er umulig i dag, selv for ganske unge folk å holde koken. Jobben tar knekken. De fleste som er i 20-års alderen klarer vel å tilfredsstille hverandre, men det er ikke alltid like greit når en klatrene inn i de førr og de femti. Men det er kanskje ikke så mange her som tenker seg den aldere allerede. Mulig 50-årene, dvs. folk født før 1956, er foreldregenerasjonen til mange av de som skriver her. Jeg vet ikke. Selv er jeg mege utilfrreds, men med en mann som er både sliten og syk, ja, da må jeg jo bare ta det "for god fisk", slik er det. Men det ville da være råttent av meg å finne en annen, sånn på formiddagen, liksom. Og med en tenårongsjente i huset. Nei, jeg synes livet blir så kjip. Lev dere unge mens dere ennå kan, det blir fa#¤%%/& så mange problemer etter hvert.
tuvamor Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2006 Jeg skjønner jo at det blir vanskelig, måtte bare blåse ut litt, er selv i slutten av 20 åra, og vet jo ikke åssen det er å være i den situasjonen. Jeg bare mener at det er trist at en sliter i et forhold forde den andre ikke vil ha sex, kansje jeg legger for mye vekt på sexlivet, man kan kansje ha det bra uten?(NÆ tror ikke det men......) Egentlig burde han be deg om å ha en diskrè på si, for at du skulle ha det bra, men det er kansje kynisk å tenke sånn også. Føler med dere som ikke er tilfreds og krysser fingrene å håper jeg aldri får oppleve det selv
61-modell Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Ja, det kan nok være at jeg forsøker å finne en, men ikke nå. Er jo gravid. Og jeg har ærlig tlt ikke peiling på hvem som vil være elsker til en dame i min situasjon. Hvordan finner jeg noen da? Jeg har tenkt en del på det i de siste par årene. Jeg hadde trodd det skulle bli bedre, men blir bare verre og verre. nå er det lørdag, iog han bare sitter nede og er sint over noe som gikk skeis med et dokument på compuiteren. Vi har ikke hatt sex siden onsdag før skjærtorsdag, kommer riktignok at sykdom, men da skulle en forvente at han var litt mer ivrig nå da han var frisk, eller............? Jeg tør ikke ta initiativ, for nå har jeg kommet til at jeg er stygg med magen og at jeg luketer vondt. Gjør jo ikke det heller, da. Bare griner og griner her kjeg sitter.
61-modell Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Du som er hovedinnlegger her, ingen kan forestille seg hvor lei meg jeg er, og hvor mye jeg lengter etter mannen min.
tuvamor Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2006 Nei, man kan nok ikke forestille seg det hvis man ikke har opplevd det selv. Stakkars deg :-( Sender en klem av medfølese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå