Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Sambo har en datter fra før, hun skal være med på ferie å fikk ordnet pass, men vi trodde at sambo måtte skrive under eller lignende for at hun skulle få pass men det trengte hun ikke.. hmm.. hvordan har dere gjort det ang. å få pass???
aroma Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Det var merkelig, for når barna til min mann skulle til Syden med moren i fjor, kunne hun ikke få nytt pass uten min manns underskrift.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 ja, det er litt rart.. når jeg spurte på politistasjonen sa hun damen at hun måtte ha min sambos underskrift..
-Hengebuksvinet- Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Har pappaen delt foreldrerett må han skrive under, og omvendt. Har han/hun ikke foreldrerett (rent formelt), behøver han/hun ikke å skrive under.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Hva er problemet egentlig??Hvis barnet har ett pass er det jo bare å ta henne med da!!Hvis moren lar dere ta henne med!! Hvor gammel er barnet da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå