Gå til innhold

Olebrumma. er du her???


Ventet tvillinger...

Anbefalte innlegg

ikke sett noe til deg, ikke det, jeg er jo aldri her inne selv. hvordan er det med deg?????? har tenkt på deg. du har ikke meldt deg inn på englesiden da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ventet tvillinger,

 

hvordan går det med deg og den nydelige datteren din, håper dere koser dere, og at hun vokser og trives og fyller huset med gode låter.

jeg er ikke så ofte inne på BIM for tiden, jeg orker ikke plage meg selv så mye. Sliter fremdeles med mange rare reaksjoner, det er som om øynene mine er konstant blanke og sorgen gjør hjertet litt hult. Jeg har mange gode dager og noen dårlige. Klarer ikke la være å tenke på hvor gammel Casper kunne vært nå, og at jeg kunne hatt nydelige eneggede gutter nå, det er ikke alltid lett nei.

Men vi koser oss med Catarina da, og ser fremover, jeg er på en liten kampanje om å få en til, men mannen i mitt liv er redd, dette tok forferdelig på ham også, nok mer enn jeg har kunnet se tidligere. Så vi får se.

Tusen takk for at du husker meg og tenker på meg, jeg har ikke fått med meg englesiden, hvor er den ?

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på englesiden.com derfra kan du sende en mail til Anita Owren som driver siden og fortelle historien din. medlemskap må gå gjennom henne da det denne siden er kun for oss som har mistet barn. det er en flott side. syns virkelig du skal melde deg inn. dessverre er det mange medlemmer og mange tragiske historier, men det r så godt å treffe på andre som forstår... jeg har hatt kjempenytte av siden og er sikker på du ville det også. her går dagene unna med to små troll,ikke ro å få et øyeblikk... hehe så jeg skal ihvertfal ikke ha fler med første!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...