Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 ER det når jeg føler at jeg kommer ? For det er jo det jeg har trodd !Eller er det noe annet som skjer ? Vet det er et dumt spørsmål....men det kan jo være at jeg har gått glipp av noe ?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet, men - det er jo som et nys, bare kraftigere, som de sier, hehe... Man føler at noe er på tur til å skje, det blir sterkere og sterkere, til slutt er det som en liten eksplosjon, med masse sammentrekninger i skjeden. Er det det du kjenner, er det orgasme. Men de kan variere i styrke fra gang til gang.
LillaPilla Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Samme som deg, jeg tror ikke jeg egentlig har hatt orgasme selv. Men det er jo deilig da, så jeg orker ikke stresse så mye med det. Har lurt på om jeg skulle skaffe meg en dildo og trene litt på egenhånd. Har hørt det kan hjelpe meg, men ennå så har jeg ikke hatt ork.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 orgasme oppleves svært forskjellig for menn og kvinner, og ingen kan virkelig vite hvordan det å elske kjennes for den andre. Hos menn er vanligvis den beste delen av elskov den intense opphisselsen ved utløsningen, så deres seksuelle mål er å nå den toppen, og dit kan de komme svært raskt. Kvinner, derimot, trenger som regel mer tid og stimulering før den seksuelle energien vekkes. I tillegg til at det tar lengre tid for kvinner å bli seksuelt opphisset, opplever de orgasme på en rekke andre måter, alt fra den vare og forsiktige til den eksplosive. Opplevelsen varierer fra kvinne til kvinne, og for hver enkelt er den avhengig av det følelsesmessige, mentale og fysiske velværet. Her er noen tips fra boken Guddommelig Sex (Hilt & Hansteen 1996), til hvordan du kan bli bedre kjent med kroppen din http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=4166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå