Gå til innhold

Tyala


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om å kalle en evt. datter for Tyala/Tiala? Er det noen som heter det? bare kom på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det håper jeg egentlig ikke at det er noen som heter... Det var alt for egenlagd.. Og ikke direkte pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for synspunktet, jeg har sett så mye på navn i det siste at det går helt i surr. Var kanskje ikke helt heldig med det navnet der..hehe. Men synes fortsatt det er litt søtt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke slik at jeg synes det var helt forferdelig, men er glad jeg ikke heter det selv, for å si det sånn! Men er ikke lett med navn nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja:) Jeg synes Emilia er et av de nydeligste navnene her i verden:) Hehe...

 

Emilia Owedie synes jeg var ganske fint:) Owedie, det var tøft!! Men tror det minner meg litt om et etternavn... Men det var veldig pent! Så likte det godt!!

 

Emilie liker jeg desverre ikke, vet det er likt Emilia, men jeg liker det ikke i det hele tatt fordet... hehe... Olea er fint:) Men ennå finere er Lea:)

 

Tenkt på Lea Emilia selv, men så er Sofie vært yndlingsnavnet mitt hele livet, så må ha med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Selv synes jeg det høres finere ut med Talya. Har ei venninne som vil kalle pia si det om hun får flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...