Gå til innhold

Leah Eleanore


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Leah fordi jeg elsker det navnet. Eleanore fordi det er oppkalling en som betyr mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nok det blir litt smør på flesk.... siden det blir lea både forran og inni. Hva med bare Eleanore og ha Leah som kallenavn.

Synes forøvrig Lea er et nydelig navn.

Og jeg må si at Leaonore, høres bedre ut for meg enn Eleanore....

 

Luksus problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier man e'en på slutten? Hvis ikke ville jeg droppet det...

 

Leah er pyntenavn med h'en på slutten, og da kan det bli litt mye med e på Elanore om du ikke uttaler e'en..

 

Lea Elanor... Kanskje...

 

Lea (på denne måten) liker jeg utrolig godt! Er jo fint med h og da, men synes det ser bedre ut uten;) Det er et navn jeg har likt i mange år uten å bli lei!! Elanore synes jeg desverre ikke noe om, første jeg tenkte var.. Hm, litt tungt... og det ser ikke helt bra ut...

 

Men er det vikitig for deg, synes jeg du skal ta det! Var jo helt greit sammen, og Lea er jo nydelig med eller uten mellomnavn, mener da jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du.. Når jeg så at det var Eleanore og ikke Elanor... Så ville jeg absolutt droppet det sammen med Lea!!

 

Inni E(lea)nore så ligger jo lea...Det blir litt merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg får en jente skal hun hete Leah Sofie... Blåser i om kongebarna heter det ass.... Jeg har faktisk tenkt på det lenge. :) FØR dem....hehehe...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men synes dette var et skikkelig "jåle"-navn og smør på flesk... Men smaken er heldigvis ikke lik, da ville vi fått det kjedelig! Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...