Gå til innhold

Jeg lurer......

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hva dere syns om å suge typen deres? Før kunne jeg ikke tenke meg noe værre, men nå liker jeg det veldig godt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deilig ja.. :) Mest fordi jeg ser at han nyyyyyter det... :)

Skrevet

Jeg syntes det var rart i starten, men etterhvert så gjør jeg det med glede - som du over meg sier tenner det meg å se at han elsker det!

Skrevet

Helt enig! Jeg blir veldig kåt av å suge, jeg.

Skrevet

Kan noen forklare meg hvordan man gjør det? Jeg har aldri gjort det før...

Skrevet

jeg mener absolutt ikke å være frekk eller noe nå, men er dette et tullespørsmål? lurte bare... :) hvis ikke, hvor gammel er du? og har du kjæreste?

Skrevet

Suging er deilig og gjør meg vanvittig kåt...

Skrevet

Enig! ;)

Ser at også i denne tråden er det mange blyge anonyme.. ;)

Skrevet

Tøff du vims-74.... jeg kan henge meg på og si at suging er digg ;)

Skrevet

Tøff du og! :) Men det er jo ingenting å skjemmes over ;)

Skrevet

Henger meg på her jeg også ;-)

Skrevet

Jeg og var veldig skeptisk til det før, men visste at typen hadde litt lyst da, så jeg prøvde det (frivillig!) for hans del.. Ble omvendt jeg kan dere skjønne.. ;)

Er digg og se og høre at han liker det så godt ja!!

Skrevet

For oss er det nesten standard forspill, jeg er litt treig i starten, men tenner på å gjøre det godt for ham. Syns det er helt supert, også når jeg ikke har lyst på sex selv i det hele tatt, og bare vil glede ham.

Skrevet

Vi elsker oralsex begge to, både å få og gi. Jeg tenner på at han liker det jeg gjør med ham, se han nyte oppmerksomheten :-)

Skrevet

Hei!

Det var jeg som spurte om det "merkelige" spørsmålet tidligere. Jeg er blir 23 i år, og er har vært sammen med mannen min i over 3 år.. Jeg har alltid syntes det var ekkelt å tenke på å suge på tissen hans.. Men han slikker meg.. Jeg vet ikke hvordan man gjør det, og synes det høres ekkelt ut å smake på den "saften" som kommer ut...

Men jeg kunne godt tenke meg å fått litt grundig opplæring i hvordan det skal gjøres, så kanskje jeg tar sjansen en dag?

Skrevet

Verre...det er da noe av det mest opphissende ved sexlivets sider. Jeg ELSKER å suge han dette er av fler grunner: Å se hvor tent og kåt han blir er nok det viktigste. Men jeg har da stor tilfredsstillelse av det jeg å. Å kjenne hvordan joysticken vokser og blir hardere ohg hardere er jo bare helt sinnsykt opphissende. Som jeg såg ei anna skrev, jeg forventer ikke sex hver gang jeg suger han. Gjør det gjerne for å gi han noe godt å sove på, spesielt om han har hatt en tøff/slitsom dag på jobben:-) så vet jeg jo at jeg mildt sagt får valuta for pengene ellers....Gleder meg til å legge meg i kveld kjenner jeg!!!

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg liker det ikke men jeg gjør det fordi kjæresten min blir så kåt av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...