Gå til innhold

Forstoppelse


berthus

Anbefalte innlegg

Gud for noe drit!! å ikke få gå på do! Når jeg var på gu undersøkelse kjente legen at jeg var forstoppet! Har tatt klyster i dag.. Det her blir vell å ende med hemmorider og forferdelelse!! men holder vell ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle ønske jeg hadde det problemet :)

 

ja du får spise mye fiber,fiken,svisker,grønnsaker osv, så kommer det nok gang i systemet ditt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og drikk MASSE!

 

Jeg gikk over til å spise supergrovt brød for å få metthetsfølelsen til å vare lenger... trodde det bare var fint brød man får treg mage av, men tarmene våre jobber visst saktere nå, og trenger lang tid på å ta seg av grovt brød også.. - å drikke masse skal visst hjelpe prosessen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte, og hadde det samme gjennom hele forrige svangerskap.

Vil anbefale deg pulver "Lunelax" på apoteket, det røres ut i vann, smaker sitrus og tre sånne glass pr dag og du funker som en klokke igjen, det kan jeg love (og jeg har prøvd ALT!)

 

Lykke til !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også sånn. jeg er kjempe treg i magen og at på til har jeg fått dilla på bananer. men de må jeg jo bare holde meg unna. de gjør jo at man blir en da hardere i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å røyke og begrenser kaffedrikkingen veldig. Slikt blir det også forstoppelse av gitt...Må kanskje trimme litt mere for å få "det igang". Sundt med frisk luft og spasertur. Håper det slutter å boble sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg og er treg i magen for tia.

Men har heldigvis ikke forstoppelse.

Vi får spise masse melke produkter og holde oss borte fra grove brød;)

 

Det er jo slik om du er løs i magen så skal du holde deg borte fra melke produkter ,å du skal spise grovt- nå er det omvendt :)

 

alle sier vi må spise svisker for å få gang på magen,,men det er no jeg ikke klarer å svelge,,det er så ekkel smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...