berthus Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Gud for noe drit!! å ikke få gå på do! Når jeg var på gu undersøkelse kjente legen at jeg var forstoppet! Har tatt klyster i dag.. Det her blir vell å ende med hemmorider og forferdelelse!! men holder vell ut..
marguritten Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 skulle ønske jeg hadde det problemet ja du får spise mye fiber,fiken,svisker,grønnsaker osv, så kommer det nok gang i systemet ditt.
mensana Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 - og drikk MASSE! Jeg gikk over til å spise supergrovt brød for å få metthetsfølelsen til å vare lenger... trodde det bare var fint brød man får treg mage av, men tarmene våre jobber visst saktere nå, og trenger lang tid på å ta seg av grovt brød også.. - å drikke masse skal visst hjelpe prosessen..
Bratsj Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Har det på samme måte, og hadde det samme gjennom hele forrige svangerskap. Vil anbefale deg pulver "Lunelax" på apoteket, det røres ut i vann, smaker sitrus og tre sånne glass pr dag og du funker som en klokke igjen, det kan jeg love (og jeg har prøvd ALT!) Lykke til !!
desemberbebis & gullene Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 jeg har det også sånn. jeg er kjempe treg i magen og at på til har jeg fått dilla på bananer. men de må jeg jo bare holde meg unna. de gjør jo at man blir en da hardere i magen
Danzig Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har sluttet å røyke og begrenser kaffedrikkingen veldig. Slikt blir det også forstoppelse av gitt...Må kanskje trimme litt mere for å få "det igang". Sundt med frisk luft og spasertur. Håper det slutter å boble sånn!
nytt nurk i juni Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Jeg kjenner jeg og er treg i magen for tia. Men har heldigvis ikke forstoppelse. Vi får spise masse melke produkter og holde oss borte fra grove brød;) Det er jo slik om du er løs i magen så skal du holde deg borte fra melke produkter ,å du skal spise grovt- nå er det omvendt alle sier vi må spise svisker for å få gang på magen,,men det er no jeg ikke klarer å svelge,,det er så ekkel smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå