Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 hva syns dere bruder (og andre) . Kan jeg ha på meg den, med feks rosa veske og sjal til ? Eller må jeg ut å kjøpe ny kjole? Det er jo litt Waste, når jeg snart er ferdig gravid for evig og alltid....
Mamma´n til lillegull Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg synes godt du kan ha på deg kjolen din. I mitt bryllup var det 2 gravide hvor den ene hadde på seg hvitt, den andre rosa. Det er jo liksom sånn at det er kun bruden som skal ha hvitt, men det er litt tøys også. Ingen kan jo liksom overgå bruden på den dagen uansett. Rosa veske og sjal til og det er supert. Hadde forressten 2 (som ikke var gravide) som gikk i hvitt i mitt bryllup. Jeg hadde "prinsesse"kjole, men hadde jeg hatt en enklere kjole uten så mye skjørt og slep hadde jeg reagert litt på de hvite kjolene de kom med.. Så bare gå i hvit kjole du, eller off white da.
anaina Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg hadde spurt bruden, jeg. Hun sier sikkert at det er greit når hun har anledning til å tenke over hvorfor (at du ikke må kjøpe ny kjole du aldri kan bruke igjen), så slipper både du og hun opplevelsen av at hun evt. reagerer på overraskelsen av å se en offwhite kjole der. med farger på tilbehør etc går det sikkert bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå