JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Hei dere, lenge siden jeg har vært på dib nå. Ville bare fortelle at 23 juni er jeg 40 år og jaggu skal jeg gifte meg også den dagen. Lillegutt har 1 årsdag 2 uker etterpå, så denne sommer'n blir det masse å feire.. Savner chattingen må jeg innrømme, men det blir ikke mye tid til det i disse dager, men stikker hodet innom fra tid til annen, men er ikke mange av min gamle "gjeng" der nå. Jaja, håper dere får en fin tid fremover alle sammen, det kommer bryllupsbilder etterhvert både her og på hj sidene. Kos dere i vårværet! Vi har 2 hjemmesider på piczo for dere som vil ta en titt. Nr 1 som er hoved-hjemmesiden www.babymarcus.piczo.com Nr 2 som er mest webting og bilder www.gullklumpgutt.piczo.com Hilsen "gamlemor"
Ronja65 Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 GRATULERER....., Det blir sikkert en kjempefin dag:-). Og et fantastisk år med et lite barn:-) Så flott med både bursdag og bryllup. Fikk forresten innbydelse til 50 års lag i Gøteborg i pinsen. Takket nei pga bryllup i Danmark. Da ringer min venninne i Gøteborg og sier at vi må komme... Fordi de også skal gifte seg (hemmelig for alle venner) men måtte avsløre for meg, så hun var sikker på at vi kom:-)... Hjelp...Tenk så koselig. Så nå skal vi på bursdag/bryllup i Gtg den 4 juni og bryllup 5 juni i Danmark.... Det blir stress, og kos:-)) Venninnen og den blivende mannen fikk IVF tvillinger for eksakt et år siden. Hun var 41 og han 49 år.... De hadde prøvd i 16 år!! Fantastisk:-)
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2006 Takk takk.. Jøss det var jammen mye på en gang da, men det er jo koselig å ha masse å feire også . Gleder meg til å ha alle sammen samlet for en gangs skyld, ikke ofte det skjer, vi er så spredt rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå