Gå til innhold

TREFF I TROMSØ!


trinco

Anbefalte innlegg

Har lagt inn nytt BIM-treff onsdag 10.mai, på Peppe`s Pizza!! (kl. 20:00). Det har vært trivelig å møte andre gravide på treff, og eg håpe at mange kommer denne gangen også, både gamle og nye;)

 

Hvem kommer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Helt ny i dette, lurer litt på hvordan dette foregår? Er det kun for de som er snart fødeklar eller for alle eller.. ?:) Et fint tiltak iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er for alle med barn i magen, tenker jeg;)

 

Hvis du har lyst til å møte andre i samme situasjonen, enten du er fødeklar eller har lenge igjen, så er det bare å møte opp! (De jentene som allerede har fått baby kan jo også komme da, men jeg tror at de ofte treffer jenter i samme situasjon - som de kanskje ble kjent med på BIM-treff da de gikk gravide.).

Vi møtes og prater om svangerskapet mange gleder (og også noen bekymringer & plager...!!), og vi prater selvsagt om annet også!! Noen pleier å ta en matbit og noe å drikke...

Det er jo en kjempefin anledning til å møte andre kommende mødre, godt å ha et nettverk også når babisen er kommet!!!!!

 

Er du langt på vei, du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes gøy ut. Skal forsøke å komme. Er gravid med barn nummer to og har en hektisk tid fremover med en del eksamener, men skal prøve å sette av tid til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har reservert bord til oss onsdag kl 20 på Peppe`s , reservasjonen står i mitt navn, LINE/ Barnimagen!!

 

Eg kommer også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ skal no prøve å komme en tur, men e midt i

examens forberedelsan.. Må bare se det ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bare tre måna på vei æ da, men syns dette høres koselig ut.kanskje æ kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...