Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som vil ha store, flotte, hvite kjoler når man gifter seg? Jeg synes de kjolene er superfine, men vil heller gifte meg i noe som er mer meg. Vil at samboeren skal gifte seg med MEG, ikke den jenta i stor hvit kjole:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal faktisk ikke ha på meg en sånn kjole!

Skal ha på meg en slengbukse, men siden den er for liten rundt magen, må jeg sy den midlertidig sammen siden glidelåsen ikke kan gjøre jobben. Må derfor ha på meg en kjole/musse til å dekke over alle trådene, men det hadde jeg uansett gjort, for jeg skal være skikkelig hippie!:P

Det er nemlig MEG!!! Og det her er jo tross alt MIN dag!

Kjæresten min skal ha på seg lilla busker (selvsagt med litt sleng i) som jeg har sydd, men vi har fremdeles ikke helt funnet hva han skal ha på overkroppen! Finner nok snart ut hva som er typisk han. Halvannen måned igjen, så det er ikke noe stress...kan jo hende jeg får sydd noe passende ti han da!

Men jeg synes sånne hvite kjoler er litt spesielle, så jeg må nok prøve en på en eller annen gang når ungen er ute!:)

Skrevet

Ja, jeg vil også være meg. Og samboeren min har fått forbud mot å ha på slips eller sløyfe. Han hater å ha ting rundt halsen og da synes jeg ikke han skal ha det.

Skrevet

Det er også helt uaktuelt for kjæresten min...eneste gangen jeg har sett ham med noe slipsaktig rundt halsen var i jula ifjor da han liksom skulle pynte seg,- hadde på et limegrønt tøystykke som sikkert må ha stamma fra 80-tallet!:P Etter litt latterkrampe tok han det av igjen, og nå henger det til pynt på i stua...

Tenkte faktisk han kunne ha på seg en skjorte som macha buksa (liker at ting macher, men de trenger ikke å være så fancy som folk vil ha det til), men under den bare MÅ han ha på seg den t-skjorta han hadde på første gang vi møttes,- smelter hver eneste gang han har den på!:) Dessverre passer den ikke helt med den lilla buksa!:-/

Skrevet

hihi, så morsomt:)

Skrevet

Nettopp det jeg ville at det skulle bli!:)

Vil heller "stå til alters" i klær som gjør meg glad, og som jeg har gode minner til, enn å stå i en ny kjole som klør, og som hadde sikkert pressa på magen (uansett om det ikke hadde vært en unge der), mens jeg måtte glo på kjæresten min i en dress han hater (har sett bilder av han i dress, og til og med mora mi kommenterte hvor ulykkelig han så ut da!).

Håper bare inderlig at slengbuksa holder seg oppe...blir nok litt ubehagelig, men kjolen er såpass lang at jeg kan ta buksa av om det trengs! Kjolen er forresten lilla med batikkmønster på...det var den jeg hadde på meg da jeg møtte kjæresten min for første gang, så det var derfor jeg tenkte han kunne bruke den t-skjorta!:P

Har faktisk aldri gleda meg som nå...har lest masse om folk som stresser og skal ordne ting jeg aldri har hørt om, så jeg føler jeg gjør det rette ved å være utradisjonell, og velge det jeg har lyst på innerst inne!:) Om mamma'n min vil se sin eneste datter i hvit brudekjole, kan hun godt bli med meg i en brudekjolebutikk engang!

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg, jeg. Skal ikke gifte meg før til neste år da. Også har jeg ikke noe spesiell stil. Vil heller ha på meg "hverdagsklær" når vi blir viet og heller pynte meg mer til festen etterpå, jeg.

Skrevet

Da har jo du nok tid på deg! Jeg kunne godt også tatt hverdagsklær (som jo i andre sine øyne er litt hippie-aktige), men har valgt å ta hippie-stilen helt ut for jeg blir faktisk ekstra glad av de klærne!:) Men det blir ikke noen typsisk fest etterpå, og da er det jo bare under vielsen noe spesielt skjer den dagen. Bruker jo ikke sminke, så da blir klærne enda viktigere for å "fremheve" meg, hvis du skjønner. Men på en annen side er det jo bare klær...

Eller...for meg så symboliserer jo klærne noe. Vi skal jo ikke ha noen ringer eller egne løfter, så når jeg tenker på det, spiller klærne en stor rolle i mitt bryllup. Og da er det jo kjempebra at jeg har funnet klær som gjør meg glad!:) En god kake må jeg selvsagt bake, men min framtidige mann liker ikke søtsaker så godt..!

Skrevet

For meg betyr bryllup nemlig brudekjole.

Den kjolen jeg skal ha er ikke hvit i det hele tatt og kjolen jeg har valg ER meg... Jeg prøvde mange kjoler før jeg fant den som er meg. Jeg kunne feks aldri ha hatt slengbukse:) Men det er bra vi er forskjellige. De sier vel at: Smaken er som bake, delt:)

Lykke til!:)

Skrevet

Min samboer bor sammen med MEG hver dag og ser meg alltid i hverdagsklær og en sjelden gang i litt pyntet så da jeg for en gangs skyld kan ha på meg stor kjole med slep og greier så velger jeg det. Det er ikke meg i den grad at jeg ikke hopper inn i sånne kjoler ofte, dette blir vel første gangen og den siste, jeg har enda ikke vært på ball så denne dagen i mitt liv skal jeg være jenta i den store hvite kjolen å love at jeg skal dele resten av mitt liv med mannen i uniformen og dagen etter er det hverdag og alt er tilbake til normalen igjen..

Skrevet

jeg vil ikke ha en stor brudekjole fordi jeg synes de ser gørrkjedeligeut. Om jeg skal bruke 1015 tusen på en kjole, så skal det bli en hvit coctail-kjole fra Max Mara, Alberta Feretti eller Cloé. Den kan jeg nemlig bruke igjen og igjen! :-D

Skrevet

Oi! det ble litt dyrt der! 10-15 tusen skal det være.. hehe...

Skrevet

Jeg skal gifte meg i rød kjole. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...