Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Hvor gjør man det? Jeg har ikke bodd i Trondheim på over 15år, men skal gifte meg der så jeg blir takknemlig for tips:-)
FruMamma med nr 2 Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Jeg slenger meg med her:) Jeg lurer også på det, men jeg skal spørre frisøren min om de gjør det, og evt hvem andre som kan gjøre det hvis de ikke kan. Jeg tror det er noe i Olavskvartalet, men vet ikke om de driver med slike ting. Kanskje vi skal søke på nett på neglesalong eller noe?
FruMamma med nr 2 Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Det er visst noe som heter Negleakademiet i Trygvasson... Jeg søkte på gule sider.
....Hege 69 Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har hatt støpte negler en gang, og ordnet det da hos "Bare Velvære" på Heimdal, ca 10 min kjøring utenfor sentrum. Var kjempefornøyd!!
msas Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Hei, jeg har selv støpt neglene hos " Permanent make up og neglestudio" Hun som driver den er kjempeflink!! Ordnet neglene mine da jeg gikk visning på bryllupmessen, hun er bare super. er usikker på prisen. Men hun holder til på Olav Trygvasons gt 3 nr hennes er 73 53 02 44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå