Gå til innhold

føler meg så RÅTTEN!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ut på byen i morgen, å gleder meg masse å det får meg til å føle meg så ufatteli råtten! lille gullet er 6 uker å værdens herligste... derfor kan jeg ikke fatte å begripe at jeg gleder meg! noen andre som har følt det sånn å når dere skal være borte fra gulle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

følte meg ikke råtten nei. unnet meg en tur ut da gullet var 10 uker(for første gang) å det med god samvittighet. det var som å komme ut i en helt ny verden. bare det å sminke seg, ta på fine klær og nyte det å være barnefri en kveld gjorde meg veldig godt.

man kan bli sliten av å sitte alene med ansvaret, i joggebuksa alene hver kveld å føle at verden går videre mens du selv sitter inne kveld etter kveld å føle at dagene er 100% like å at tida står stille.

du får kose deg ute :) utrolig hvor mye mer energi man får til babyen etter å ha tilbringet en kveld sammen med voksne mennesker å ha samtaler om voksne ting :)

Skrevet

Tror jammen meg jeg kunne trengt meg en tur ut jeg ;)

Hørtes litt fristende ut måten du skrev det på Charlie!

Snuppa er nå 6 mnd, og jeg har ikke vært uten henne mer enn en times tid, sånn på shopping en kjapp tur bare.

Hovedgrunnen er at hun ikke tar flaske, og fortsatt er veeeeeeldig puppe-jente på kvelden.

Så til hovedinnlegger ; ta deg en tur ut med GOD samvittighet, og kooooos deg!!!!!

Skrevet

tusen takk jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...