Gå til innhold

Frisør i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finnes det en frisør som setter opp håret til en ok pris i bryllup iTrondheim? Gjerne i sentrum.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sentrum er mange frisører å velge i. Hva prisene er, vet jeg ikke, men regner med de ligger ganske likt i området der.

Noen jeg kommer på i farten er; Sjakk Matt i Kongensgate, Can Cam i Trygvasson, Ruby i Prinsens gt, OK frisører på Solsiden, H2 i Angellsgata...

Håper dette hjalp litt:)

Skrevet

Tusen takk marsimor:-)

Skrevet

Jeg lurer på i samme slengen om frisørene sminker deg også dersom man ønsker det? Har de i såfall noen utdannelse/erfainger med dette? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg bare lurer..greit å få gjort det på det samme stedet:-)

Skrevet

Ja, jeg regner med de både sminker og setter opp håret ditt. Jeg får gjort det iallefall og det tror jeg de fleste gjør. Som regel er det også en eller to frisører som har ekstra utdannelse for å gjøre det.

Jeg betaler 2800 kr. Det inkl prøvetimen og sminke/oppsett på bryllupsdagen. Jeg skal ikke ha frisør i sentrum da, men ikke langt unna:)

Når skal dere gifte dere?

Skrevet

Det er ikke før til neste år, men jeg begynner tidlig med planleggingen:-) 260507. Dere var 1208 i år så jeg:-) Så spennende!!

Skrevet

Vi har 19.08:) Ja, tida går fort nå framover, men det meste begynner å være i boks.

Det er lurt å begynne tidlig. Iallefall med å bestille kirke og lokalet Vi bestilte 1 år i forveien og det meste var allerede da opptatt. Det var verre å finne lokale enn kirke...

Lykke til med planleggingen!:)

Skrevet

Beklager, 19.08. var det ja:-) Hihi...går litt i surr her.. Lykke til dere også;-)

Skrevet

Takk for det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...