Gå til innhold

Hvilken solkrem bruker dere på barna/anbefaler dere til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

????? Må ut å kjøpe til det flotte været som er meldt i helgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyline sin har vi kjøpt. Helt uten farlige stoffer :-)

Skrevet

Her har vi sebamed sin, med 28 faktor - fornøyd med den! :)

Skrevet

Jeg kjøpte i går...fikk anbefalt A-derma sin. Bruker også hudkremen deres og er svært fornøyd med den. Har ikke fått prøvd solkremen enda da...men blir nok av og til utover:o)

Skrevet

Leste nettopp en test på nettet utført av Grønn Hverdag. Der stor det at den eneste solkremen for barn som ikke inneholder skadelige stoffer er Babyline sin. Så da blir det vel den. Sjekk ut siden: gronnhverdag.no

Klem

Skrevet

Jeg har kjøpt babyline etter at jeg leste den testen som karro snakker om... Kjøpte den på SparKjøp, der kostet den ca 90 kr...

Skrevet

kommer til å kjøpe spray solkremen

Skrevet

sendte min datter på 13 på apoteket i dag for å kjøpe solkrem til lillegutt på 4 mnd.Hun kom hjem igjen med en krem som heter apobase de hadde sagt at babyer ikke skulle bruke solkrem så de ga hun den istede.Men det er vell for at disse små ikke skal være så mye i solen sikkert.

Skrevet

Jeg har kjøpt babyline jeg også!

Skrevet

Dr. Hauschka barnesolkrem, SPF 22

Eneste (jeg vet om) som kan SPISES! Min lille stikker fingre og armer i munnen til stadighet... Denne er helt fri for kjemiske filtre. Kun basert på naturlige/organiske ingredienser.

Denne har vi prøvd ut, og vi liker den godt. Dekker skikkelig, men er ikke en blokk! Riktig som det sies over her: babyer bør holdes mest i skyggen. Men når det er sagt: avogtil blir de eksponert.

Kjøpes på Helios/Helsekost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...