Gå til innhold

Når vises magen hos de som er gravide for første gang?


alal

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg lurer på når det begynner å bli kul jeg:) Vet det er forskjellig fra person til person men hva er deres erfaring? Gleder meg sånn til å få en liten kul;) Jeg er bare i min 6 uke nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du selv sier er det veldig individuelt, og det sies at magen viser seg tidligere på de som allerede har født sitt første barn.

 

Med meg viste ikke magen seg før jeg var i ca.4 måned. Tror jeg kjøpte min første mammabukse da...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage kom rundt 10-12 uker, da var buksene for små og jeg måtte ut å handle. Dette var med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forige svangerskap begynte det å vises i uke 16 eller 17. Spent å se om det blir tidligere denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige ble buksene trange rundt UL, altså ca. uke 17-18, men det var mange som ikke så jeg var gravid før langt over uke 20. Fikk mage sent pga. at jeg har veldig sterke magemuskler, de skal jo tross alt dele seg for at magen skal komme ut :P Rundt uke 24 eksploderte det helt, og magen ble diiiger etterhvert (du kan se magebildene mine under Våre album, under nicket mitt).

Regner med magen kommer fortere nå, siden det ikke er så lenge siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se det selv (kommer helt an på) når du er ca 12 uker på vei, mens det skjer mye med magen rundt uke 16-18. Da var det i alle fall andre kunne se det hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i ellevte uke, og det syns veldig tydelig. Jeg er førstegangs, og alle mener det må være to! Men jeg er visst bare som min mor...Syns det er kjempestas med mage, men det kan fort bli mye tyngre å bli stor så fort! tror nok jeg er unntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...