Gå til innhold

OS etter skatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får OS og stønad til barnepass på samme utbetaling, barnepassstønadenen er vel på 1500 eller noe, og jeg får utbetalt 7700. Betaler jeg veldig mye skatt, eller får dere omtrent det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. det syns jeg var lite utbetalt om du ikke jobber v siden av. jeg får utbetalt ca 8500 etter skatt å det er bare os. du kan jo ringe til skatte kontoret å sette det ned. eller så får du sikkert en fin slomp når skatten kommer. grei måte å spare penger på å :)

Skrevet

jeg jobber ingenting ved siden av, nei.. tror jrg bare lar det være? Så lenge jeg klarer meg med dte jeg har, så er det jo kjekkt å få igjen på skatten :) Lurte bare på hav dere andre får utbetalt :)

Skrevet

Jeg får full OS.

Jeg har utbetalt 8100 etter at skatt på litt over 400 og en annen ting på 700 er trekt.

Skrevet

Måtte sjekke for sikkerhetsskyld.. Jeg betaler 2807 i skatt av OS 9358 og barnetlisyn 1209. Det var utrolig mye mer enn dere... Er student og jobber ingenting i tillegg.

Hovedinlegger

Skrevet

Dere vet at dere muligens slipper skatt?? Om dere ikke vil bruke det som en spareordning vel og merke. Jeg har de vanlige greiene, os-9300, barnetrygd-1800, bostøtte-1800, bidrag-1240. Har aldri betalt skatt. Jo, første året, men da sa de de var en feil, og jeg fikk tilbake hele summen når skatteoppgjøret kom. Nå har jeg i tillegg 7000 ekstra pr mnd i stipend/lån.

Skrevet

Hvis du har pensjon som eneste inntektskilde (som jo os er) kan du søke om å få slippe å betale skatt...

Det er ikke noe ligningskontoret gjør deg oppmerksom på uten videre., nettopp fordi dere selv som lønnsmottakere må gjøre dem oppmerksom på hva som foregår i deres inntekstliv.

De sjekker jo knapt en brøkdel av alle skatteytere.. hehe..

Skrevet

Jeg får også 7700 etter skatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...