Gå til innhold

Oktober/november/desember?


vims-74

Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke hvor mange vi er som har termin rundt disse månedene, men det hadde kanskje vært gøy å prøvd få til å møtes etterhvert? Vet ikke om det har vært så mange treff for oss som har termin rundt disse månedene? :)

Jeg har termin 17 november, venter mitt første og er 31. Hva med dere? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Har allerede oktoberjentene i "vår" klubb, så da må det vel bli nov/des på dere??

Du får sikkert mange med deg ettervert, er jo tidlig enda:-)

 

Har 95 dager igjen:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktobergjengen hører til august/september/oktober dem.

Ikke så mange av de som skal ha i oktober som har begynt å gå på treff ennda.

 

Dere kan jo kanskje ha november/desember og januar da?

Bare et forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 6 desember. Hadde vært gøy å fått til et treff for nov/des og januar jentene:) Har du noe forslag til hvor og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med treff 7 juni for nov/des/jan? Det er det god tid til og mange har sikkert vært innom sidene bim-treff sidene til da. Så kan vi treffes litt hyppigere etter det?? Bare Blåbær på solsiden er trivelig! Jeg er også førstegangsfødene. Jeg kan sette opp et treff for oss om det kommer respons på denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 juni blir litt vanskelig for min del, jeg får besøk av venninne da. Men Blåbær på Solsiden er kjempetrivelig, enig i det! :)

For min del passer både dagtid og kveldstid, om det skulle være noe alternativ å møtes på dagtid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer det tirsdag 13 juni for deg vims-74? Så vet man i allefall at det er 2 som kommer:) Jeg har vært bortreist i helga og har derfor ikke fått til å svare før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med på treff for nov/des/jan-gjengen :-) For meg passer det omtrent alle kvelder, men jeg jobber, så noen dagtreff går ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å...dette hørtes gøy ut:)

 

har foreløbig termin 7.november. med nr.2...

 

for meg høres 7juni helt greit ut...men helst uttpå ettermiddagen da....

 

hvordan er det om å ta med barn? eller tenker dere sånn *bare-gravide-treff*??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 8.januar, har første legekontroll 4.juni og skal be om tidlig UL for å fastsette mer nøyaktig termin.

 

Vil gjerne være med på treff i Trondheim :) var med et par ganger på treff sist (fikk ei jente i april 2004), det var kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...