♡ [email protected]♡ Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 noen som kan komme med råd og kanskje fortelle hvorfor di fikk fra sambo/pappaen og hvordan dere greier dere nå, jobb, penger osv... hva dere driver med om dagen nå og om dere har nye forhold osv... bare lurer på hvordan andre har det=) hilsen "lille meg"
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 i mitt tilfelle var det slutt før jeg afnt ut at jeg var gravid.. Vesla kom til verden september 2003.. 6 uker før termin. August 2004 begynte jeg som dagmamma for å ha noe å gjøre om dagen. Syntes vesla var for lita enda da till å starte med jobb eller studier. August 2005 begynte jeg studier igjen. For meg føltes det rett å vente til hun ble 2 år.. Økonomien går bra så lenge jag har Overgangsstønad. Blir litt trangere nå når vi mister kontantstøtta, men får derimot mye lavere barnepassutgifter også når hun begynner i bhg. OS har jeg til året hun blir 5 år.. så nå er planen å ta 4 års studier på 3 år.. Må gå det.. Har ikke noe annet valg. Nå som jeg er student tar jeg osgå opp studelån. Med disse pengene tar jeg nå lappen (endelig) og skal fra neste skoleår bruke disse pengene på bil.. NÅ er jeg sannelig lei av å kjøre buss. Og veldig dyrt med taxi jem de dagene jeg er i praksis og slutter rett før jeg må hente vesla. Har hatt 2 forhold.. men er så vanskelig når jeg har jenta mi.. Personen må jo passe godt med oss begge.. Han ene passet godt med jenta mi og ike meg(fant jeg ut etter hvert) HAn andre passet godt med meg, men vesla likte ham ikke. Prince charming er sikkert der ute et sted å venter på meg.. Bare krysse armer og bein og være tålmodig til jeg finner ham. Dette var litt om meg/oss..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Pappan til sønnen min gikk fra meg når jeg var 7 mnd gravid. Han ser nesten ikke sønnen sin nå.(Bor i et annet land) Vi snakker på tlf et par ganger i mnd. Har ikke betalt en krone i barnebidrag...drittsekk! Har alle stønadene jeg kan få, så økonomisk går det greit. Fått meg ny type, kjempe flink med sønnen min. Har nesten glemt hvor tøft det var når jeg var helt alene. Dagene går nå på et viss, litt lange dager i mellom men helt okay. Gleder meg til jeg skal begynne å studere til høsten!4 år på 3 her oxo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå