Gå til innhold

Strekkmerker på puppene allerede!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde utrolig små pupper før graviditeten og jeg har lagt på meg ganske mye, og nå har jeg masse blå streker inn mot brystvortene! Jeg har aldri hatt strekkemerker før, så vet ikke eksakt hva det er men. Jeg har disse blå strekene på hoftene også.....Men ingen på magen!!

Noen andre som har strekkmerker på puppene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, er i uke 30 nå, og en morgen for ca 2 uker siden sto jeg foran speilet og så at puppene hadde sprukket opp. Litt sånn blå-lilla merker, de blir lysere etterhvert. Hadde noen fra før ettersom jeg går mye opp og ned i vekt...

 

Har ikke noen andre steder, da. Mannen min sa at det skulle bare mangle, puppene mine er enorme. He, he. Kan ha noe med at jeg allerede har lagt på meg 16 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp! jeg har slitt med strekkmerker etter at jeg fant ut at jeg var gravid. jeg var/er ganske slank til vanlig så strekkmerker var ikke noe jeg plagdes med, men jeg har gått opp sinnsykt mye etter at jeg ble gravid, er nå i uke 30 og ser ut som om noen har malt på meg masse røde streker på brystene (men disse har gått noe tilbake) og nå på lårene og bakenden.. vil dette bli mindre synlig etter fødselen? er så fortvilet, er redd for at jeg kommer til å se ut som et stygt monster med masse strekkmerker etter dette!!! :P

 

kan noen gi meg råd og evt berolige meg litt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem. Ikke så mye på mage, lår osv., men mye på det ene brystet. Går vell an å ta noe laser behandling eller krem for dette senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt går strekkmerker aldri helt bort, men de blir visst lyst hvite etterhvert, sånn at man nesten ikke kan se dem, så jeg ville ikke ha bekymret meg for mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdaget og for et par dager siden at et hadde poppet fram noen strekkmerker her og der, har et par på undersiden av brystene og noen på magen og et par på lårene. Synes det er helt jævlig faktisk, men ikke noe å gkøre meg. Jeg har vært flink til å smøre meg også...Kjøpte kremene pragnency strechaway fra skin doctors i går, håper den hjelper litt...den skal hjelpe huden til å bli finere etter fødselen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smørt meg med weleda oljer på mage, lår og pupper i flere mnd. Ingen strekkmerker enda i uke 33. Fornøyd, men det kan jo komme noe på slutten. Legene har alltid fortalt meg at jeg enkelt kan få arr i huden. Det jeg ønsker aller mest etter fødsel er å stramme opp endel på kroppen med god trening, da får jeg bare ha strekkmerker. Ikke like nøye med strekkmerker med en stram kropp ;) Kan ikke få i pose og sekk hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...