Gå til innhold

Kaller dere det for sjalusi?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Mannen min og jeg har ett barn sammen og venter nå nr.2. Han har 2 fra før som 13 og 14 nå....Han betaler barnebidrag til moren deres men samtidig så har det seg slik at hver gang de er hos oss så vil de plutselig gjøre en masse som koster en masse!!!!???? De vil f.eks. aldri spise på en vangli burger king eller mc donalds da, de må absolutt på fansie restaurater og spise den aller dyreste matretten som finnes. Ellers så blir det alltid mas om pappa kan ikke du kjøpe det eller det osv. Jeg selv prøver å være litt forsiktig med økonomien siden jeg ikke er i arbeid nå og venter på nr. 2 i tillegg. Men sånt er plagsomt. Blir nesten gal av å ha dem hos oss, hver gang de kommer....... Beygnner å hate dem for det. Prater om det med mannen min også men tror han ikke vil at de skal bli såret noen gang.. og det er plagsomt. Jeg mener det er da ikke barn som får bestemme?! Slik er det ikke hos mamma regner med. At de må finne på noe hele tiden. Om de må på kino, spise ute, kjøpe ny mobil eller sykkel eller hva det skulle være..... Er er slem da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke slem som irriterer deg over dette. Når det er sagt, så er de jo ikke så gmle dissu ungene, og hvis de klarer å få faren til å gå med på alt det du sier, er det klart de vil gjøre det. Det tror jeg det aller feste barn i denne alderen ville ha gjort. Synes dette er et problem du skal legge på faren, ikke på ungene. Er litt dårlig gjort å hate ungene for noe som er farens feil....

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Faren deres må lære dem at de ikke kan få alle ønskene sine oppfylt. Det er ikke sånn verden virker. Vil han at de skal få sjokk når de kommer ut i den "virkelige verden" om få år? De er jo myndige om 4-5 år, og må lære å leve av mye mindre penger. Men hvordan du skal få far til å forstå det er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...