winneboo Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 hei så på et innlegg her at du har kjøpt deg leilighet til rundt 1 mill med 3000kr i husleie å at du fikk 4000kr i bostøtte. Hvor i landet bor du? jeg har regna på den kalkulatoren på husbanken vis jeg kjøper en leilighet til den prisen med den husleia å da får jeg bare 2500kr,,enda jeg bare har OS som inntekt... eller kan man kanskje ikke stole på den helt? kan jeg spørre deg hvor mye du betaler(eller betalte) i mnd på lånet? å du fikk da bostøtte for lånet i tillegg til husleia i borettslaget? har selv tenkt å kjøpe meg leilighet nå rundt den prisen så lurer på hvor mye jeg kan få i bostøtte da. takk for svar
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Bor i stavanger. Når de regnet bostøtten tok de utgangspunkt i både husleien til bbl og renter(avdragsfritt lån 5 år) Husleie: 3200 kr Renter: 1700 kr (fast rente) 2100 kr(flytende rente) Håper dette var til noe hjelp!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 jeg har 5000 i lån og 3000 i husleie. mens min bostøtte er 400kr nå, var 1800 på det meste. men gikk opp 1100kr i inntekt og da gikk den ned til 400. merkelig at du skal få så mye mere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå