Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Hva skal jeg gjøre for å unngå at hun får sola i fleisen...? Finnes det noe sol-nett eller noe? Hva gjør dere, hun er jo bare 4 mnd og kan ikke sitte oppe i vogna og se seg omkring.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Med et helseteppe eller tilsvarende over vognen så slipper hun det :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Men blir det ikke veldig varmt nedi vogna da, når man dekker til åpningen med helseteppe? Soffy dumme spm, men er jo mamma for første gang, og jeg kan ikke dette her....
futte (tm) Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Pluggen her nekter å ha på seg solbriller, så da er helseteppe eneste løsninga. Legger det bare over halve åpninga slik at han kan se ut.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 eller du kan gjøre det enkelt å snu vogna, dra vogna etter deg f.eks.....
-Bobsi Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Flanellsklut foran, eller snur bagen. På min vogn er det veldig lett å snu sittedelen.
Guttemamma x 3 Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har Teutonia Mistral så jeg bare vipper håndtaket over for å få snudd vogna, men det finnes også solskjermer. Har ikke prøv det selv, men det virker som en god ide. http://www.alexi.no/index.php?cPath=764_765_846
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Putter på han solbrillene jeg da. Men det er jo ikke alle babyer som vil ha de på seg da..
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 gutten min er tre mnd. Henger et tynt skjerf foran jeg. da slipper det frisk luft inn, og han slipper den sterke sola. Det liker han nemlig ikke he he.
Mom2Two Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Kjøp en sånn parasoll til å sette på vogna. Den kan man bøye dit man vil slik at den skjermer for sola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå