Gå til innhold

Spraybruning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med det?

Jeg har lyst til å være litt brunere på bryllupsdagen enn hva jeg er nå;)

Hvor lang tid i forveien bør man ta det, og blir man veeeldig brun? Har lyst til at det skal se naturlig ut også...

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Må få litt farge til jeg skal gifte meg, men vil ikke se helt ut som en stekt kylling heller.... Og jeg vil gjerne spare huden min for masse solarium.....

Håper noen svarer!

Skrevet

Ja, jeg har heller ikke lyst til å ta sol....

Vi får håpe noen svarer oss;)

Skrevet

Hei!

Har lurt på det samme selv her inne, og fikk varierende svar.

Så nå har jeg nettopp vært og tatt en test-time, tør ikke bare ta rett før bryllupet når jeg aldri har gjort det før...

Er faktisk veldig fornøyd, så jeg har nå bestilt time på formiddagen dagen før bryllupet. Ble enig med hun som jobbet der at det var det beste. For da har jeg ny-shavete ben, også :-) (Kan jo ikke gjøre det etter spraybruningen).

Fare for at dette er vanedannende, merker jeg, he he. Deilig å føle seg litt fresh! :-)

Skrevet

Jeg tenkt å å ta en testtime først. Men hvordan er fargen? Veldig brun eller?? Hvor mye betalte du?

Takk for svar;)

Skrevet

Hun sa det varierer etter som hva slags hud man har. Jeg er ganske lys i huden, og har fått en moderat og fin brunfarge.

Var litt nervøs, for jeg kjenner andre som har tatt sånn St.Tropez spraytan til 1000 eller 1500 kr, og de ble sååååå altfor brune! Så bare dumt ut.

Dette kostet 300 for bare overkroppen, og 400 for hele kroppen (kostet det samme et annet sted jeg hørte også).

Kalles California tan, denne her ihvertfall.

Lykke til :-)

Skrevet

Ok. Er ganske lys i huden selv, så jeg vil ikke ha noe voldsom brunfarge. Jeg før høre ut litt om pris ovs for prøvetime;)

Takk for svar!:)

Skrevet

Ingen årsak :-)

Denne tror jeg er helt trygg for deg å ta, for det ser ikke unaturlig mørkebrunt ut.

En ting som var litt kjipt: Du kan ikke dusje på 8 timer - og det lukter ikke blomster utover dagen, for å si det sånn...

Men nå har jeg nesten nettopp dusjet av overskuddsfargen (ser mye ut når man står i dusjen!), og resultatet ser veldig bra ut! Mannen er også kjempefornøyd med meg, he he :-)

Skrevet

Hehe, det smitter ikke over på klærne da? Det skal bli spennnde å prøve. Jeg trodde det var dyrere også. Regner med prisen er nogenlunde likt.

Skrevet

Jeg har også hatt en prøvegang m sparytan. det var da st. tropez til ca 500 kr for hele kroppen. da sprayet hun meg slik jeg ønsket. jeg ble lett jyllen, ikke neger. akkurat slik jeg ville ha d. frisk og fin ble jeg. ska nå ta før bryllupet 2 dager før, da jeg ble anbefalt det. fargen er ofte finest 2 dager etter og overflødsfargen er da borte slik at det ikke smitter over, sa min hudsalong. men det er nok best å teste det ut slik at ser hva som passer en best. men jeg tenker jo nå litt på hvordan jeg skal gjøre det med shavingen, spess under armene. men må kanskje vokse dem. lykke til.

Skrevet

Man bør ha på mørke, løse klær til rett etter at du er sprayet. Det som smitter over går av i vask.

Jeg har idag bestemt meg for å gjøre om avtalen til 2 dager før bryllupet (som anonym over her).

Merket nemlig idag at noe av den kjemiske lukten sitter i når jeg blir litt varm og svett. Ikke særlig delikat, he he. SÅ jeg tror ikke det er så lurt å ta det dagen før likevel. Og hvis fargen er penest 2. dagen, så....

:-)

Skrevet

Mente også å si at det bare smitter av rett etterpå, før du får dusjet av overskuddsfargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...