Gå til innhold

Nylig gravid - orgasme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt gravid etter lang ventetid og er selvfølgelig veldig redd for den lille spiren. Jeg vet at sex ikke skal gjøre noen skade så tidlig i svangerskapet - men en orgasme? Det er jo utrolige sammentrekninger som skjer. Går det egentlig helt greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går helt fint det ja:)

Skrevet

Hørt at en orgasme faktisk hjelper til å binde fast fosteret i et eller annet...hopper lett over sånn når jeg leser siden jeg jo aldri får orgasme!:(

Men det kan visst bli veldig vondt etterpå, men alt er greit, så lenge man ikke blør masse!

Skrevet

Orgasme er bare positivt for både deg og fosteret. Ikke glem at fosteret faktisk ligger veldig trygt og beskyttende inne i magen. Orgasmen er små muskelkramper som faktisk kan gi fosteret massasje. Så det er bare å stå på...!

Jeg er vel en av de "heldige" som kan få mange orgasmer...her om dagen ga min kjøre meg 5 stykker rett etter hverandre...Og orgasmene føles faktisk annerledes nå som jeg er gravid :-)

Skrevet

HEI ! Jeg er også veldig redd for den lille, siden jeg også har slitt med å bli gravid. Vi har ikke hatt sex siden eggløsningen, og jeg er i min 8 uke nå....har heller ikke hatt særlig lysst, som jeg regner med kommer av at jeg er redd.

Jeg onanerte tidligere i dag, i dusjen, og det har jeg ikke gjordt heller siden eggløsningen. Det var veldig godt, men jeg ble litt redd etterpå, samtidig vet jeg jo at dette bare er normalt, og trøster meg med at jeg gjorde det kjempemasse da jeg var gravid med første. Da var jeg superkåt, håper det tar seg opp denne gangen også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...