Gå til innhold

Dubbe/Nusken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fra Risør? :) Skal noen av dere gifte dere der??? Vil gjerne ha råd/tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Er fra RIsør begge to- men jeg skal gifte meg i Kristiansand- Nusken skal gifte seg på Søndeled. NUSKEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! hehehe

Hva tenkte på du på? Ang råd og tips? Spør i vei- hehe :)

Skrevet

Hvor det er fint å gifte seg i Risør..? :) Jeg vil vies av HEF. Tenkte kanskje å leie Øysang og gifte meg i Stangholmgapet. :)

Har så lite peiling om bryllup i Risør. Vet kun om to som har giftet seg der, og de hadde små bryllup på Buene. Det kan ikke vi ha, for vi vil ha over 100 gjester. Vet ikke om noe annet lokale enn rådhuset som passer til det.

Lurer og på flink kokk/ fotograf/ blomster... Alt mulig egentlig. :)

Skrevet

Hei igjen!

Du har jo også Jegertunet, som ligger forbi Søndeled, der er det jo knallfint!

Ellers, så kommer jeg ikke på noe særlig annet enn rådhuset som har plass til over 100 gjester. Jeg hadde tenkt på å gifte meg i Risør, og ha selskapet på Rådhuset. Syntes d er veldig fine lokaler der :)

Når det gjelder kokk, så kan du jo prøve å ta kontakt med KastLoss- og Hotellet. Servering- hva med å få venner til å servere, som dere kanskje ikke hadde tenkt å invitere, men ville ha invitert? På den måten så får jo de tatt del i dagen deres :)

Fotografen på hjørnet (vis à vis fiskebrygga)- de er jo knallflinke, og har fått gode skussmål. Men tror jeg ville ha forhørt meg litt rundt faktisk- Har du/dere noen i familien som er flinke til å ta bilder? Ei venninne av meg fortalte at hu hadde sett i albumet til venninnen sin. De fikk en fotograf gjennom hele dagen, altså vielsen, etterpå, middagen- jepp, hele dagen :) Og utrolig fint album Hun hadde tatt bilder av småting, f. eks dørhåndtaket på kirkedøren, vinglasset, sånne småting. Alt går ann.

Hvor bor du? Kan jeg spørre om det? Tenkte på blomster- Jeg skal ha Camilla's blomsterdesign her i Kristiansand, kan absolutt anbefale servicen deres. Ellers så har man også blomsterkjeden Kaktus- de er veldig flinke de også. Du må finne en butikk som er deg, og som du liker!

www.bryllupsweb.no her er det mange nyttige tips og huskeliste over ting som du må gjøre.

www.bryllupsbutikken.no <--mange fine kort, og veldig bra pris!

Skrevet

Ja.. Jeg får se litt rundt.

Vet ikke om jeg velger Risør eller Trøndelag enda. Bare det at det er så VAKKERT i Risør. Hver gang jeg kommer dit blir jeg på en måte overveldet av hvor nydelig det er der. Vil så gjerne at fler skal få oppleve Risør!! (man kan virkelig ikke få en bedre ramme rundt et bryllup)

På den andre siden er det mye mer praktisk å ordne alt i Trøndelag, for da har jeg folk til å hjelpe meg med alt. Det kjennes veldig behagelig fristende.. ;) (selv om det ikke finnes like fine lokaler som f.eks. rådhuset i Risør og omgivelsene er kjedelige..) Har dessverre ingen venninner som bor i Risør til å hjelpe meg. De venninnene jeg hadde der har flyttet hjemmefra for lengst. :)

Vil fremdeles ha råd om du kommer på noen gode grunner for at jeg bør ha bryllup i Risør. Frister jo.. :)

Skrevet

Risør er for meg nummer 1 når d kommer til sommeren (og kristiansand på en nesten delt plass)!! Og hvertfall bryllup!

Ey, hva med Røed Grendehus?

Hva med stangholmen? Er jo virkelig nydelig der-- da får jo gjestene også sett hvor fint det er å se Risør midt i smørøyet :) Men igjen, dere skal jo ha endel gjester- men tøft at dere da kan få hele øya for dere selv!

Er kun hva du vil vettu snuppa!

Skrevet

Om jeg tar det i Risør så kan jeg kanskje leie et hus for en uke for anledningen, sånn at jeg får tid til å ordne de siste tingene og har plass til å bake litt og sånn.. Så kan jeg få svigermor og/eller vennennienne til å bo der med meg...? Kom plutselig på at det kan være en løsning. Og leie et par hus til for venner og familie som ikke vil ha så dyr overnatting. er vel 5-6 tusen for en uke?

Har aldri vært på Røed grendehus.. Er det fint?

Stangholmen er uaktuellt. Har dålige erfaringer med både restauranten og eiern.. *grøss* Men om det er lov kunne det vel vært noe å leie partytelt med gassvarmelamper og tatt festen på lille danmark eller randvik? :) Eller motorbåtforeningen. :) Kanskje man kan spørre kommunen? da kunne jeg jo hatt grillmiddag! :) Nam... :) :) :)

Skrevet

Det siste syntes jeg hørtes ut som en knall idè!!!!

Tror du kan godt ta en tlf til kommunen!

si ifra da- hvordan d går !!!

klemmer

ps: er du fra Risør?

Skrevet

Hehe.. ja. Opprinnelig fra Risør. Har bare ikke bodd der på... mange år! :-D

Skrevet

hehe- kan jo godt være at jeg vet hvem du er da! :D:D

Flyttet fra Risør for 5 år siden, bor i Kristiasand nå. Har bodd i Risør i 10-11 år før det :)

Skrevet

Hehe.. :) Sikkert! :) Hvor gammel er du? Jeg er 23...

Skrevet

Jeg er 26.. Uaaææææh! hehe :) Neida, aldrer har aldri plaget meg egentlig- men gleder meg syyyyyyyyyyyyyyyyykt til jeg blir gift!! :D:D:D

Skrevet

Heisann!

Nå er jeg her ja :)

Jeg vil anbefale Jegertunet jeg! Der skal jeg ha selskapet :)

Røed Grendehus føler jeg blir litt... ehh... bestemor???

Er veldig bedehus-aktig... og ikke akkurat "bryllupslokale"... mer konfirmasjon i så fall...

Ellers er det jo mange maritime muligheter i Risør! :D Bare å spørre vettu! :)

Skrevet

Hmm.. Hva betaler du på Jegertunet? Jeg tror aldri jeg har vært der... Eller kanskje en gang da jeg var liten? Har de god mat? Får du ta med egen drikke?

Skrevet

Betaler ingenting for lokalet dersom du er over 50 personer eller noe sånt... (husker ikke helt antallet...)

Betaler rundt 3-400 per pers for trerettersmiddag tror jeg det er?

vi skal være mellom 60 og 70 personer...

Utrolig god service, god mat, osv :)

Vi har ikke engang tenkt på egen drikke, så det har vi ikke spurt om... men betaler ingenting for å ta med egne kaker...

Kjempesnille folk :)

Send dem en mail og spør om det du lurer på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...