taakeland Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Hei Etter at eg sist gong ikkje kjøpte barselgåve, har eg fått ein del pepar. Det er eg ikkje interessert i denne gongen. Eg har prøvd å finne ut kva ein bør legge seg på i pris, men har ikkje lukkast med det. Er det nokon som kan hjelpe?
welle: Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Pepper er aldri gøy å få nei :-) Tror dog ikke prisen har så forbasket mye å si... tror det er viktigere å finne på noe som er til "mor", og kun til henne... samtidig som det er noe man vet hun vil sette pris på... Jeg har selv ikke kommet så langt at jeg har begynt å tenke på denne gaven (termin 19. juni med nr.1), men regner med at jeg kommer på noe fantastisk bra ;-)
sid74 Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 begynt å tenke det jeg og. At du ikke kjøpte første gang, fy skamm deg! Har du ikke fått med deg alt det damen din går igjennom ved graviditet, har du ikke fått med deg alt det hun gikk igjen ved fødsel. Sier seg selv da at hun fortjener en oppmerksomhet, eller!? Jeg har tenkt å finne et et sånt hjerte formet kjede som en kan legge inn et lite bilde i. foreksempel bilde av den nyfødte, eller for din del bilde av nyfødte med første barn. HÆ? kjempe ide :-)) 04 juli blir en ny rocke legende født :-))
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Kanskje dere skal kjøpe ny kjerring for penga heller? Dere skal få livets største gave holder ikkje det??
Beth84g Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Det er bare en hyggelig ting å gjøre det å kjøpe en ting til mor. Et tegn på at du setter pris på henne. Pappadelen av nicket:
sid74 Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Til anonyme tulling, SKJERP DEG! klart barnet er det største, men har ikke du fått med deg alt det dama har gått igjennom under graviditeten og fødselen du eller! Klart hun fortjener en ekstra oppmerksomhet etter fødselen. ekstrem PAIN PAIN PAIN PAIN har de i flere timer og klart ungen er det største som finnes, men en liten oppmerksomhet er på sin plass din gjerrig knark! Gjør dama de litt glad eller er du bare så egosentrert kansje!?
Proud Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Uups! Det må æ innrømme at æ faktisk ikkje har tenkt på!! No e det 1 gangen for oss, så æ får ha det som ei unnskyldning! Æ e forrestn 100% enig i at ho fortjene en oppmerksomhet når ho har sjenka oss en fantastisk onge! Det smykke va en god ide! Men skal nok komme på nåkka, bruke nemlig å være flink tel å kjøpe gava!
Sandra<3L&E<3 Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 åh :-) har ikke engang tenkt på barselgave jeg, å jeg har termin om 10.uker.. viste ikke at man brukte å få sånn! Jeg kan love deg at pris ikke har noe å si i det hele tatt :-) Det er tanken som teller.. Jeg har flere ganger blitt overasket med konvolutter med små lapper i, der har det vært 'gavekort' fra han, der jeg kan bytte en lapp inn i en hærlig frokost på sengen, en massasje, osv :-) Det er koselig å få, å det varmer veldig mye
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #10 Skrevet 12. juni 2006 Skal kjøpe ett armbånd i sølv, på det skal det monteres en liten plate, der det skal gravreres navnet på babyen og fødselsdato, så kan vi sette på¨flere skulle det komme fler barn. må til gullsmeden to ganger da.... caterpillar-
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 hei gutter. min svigermor fikk et gull kjede med hjerte annheng og gravert inn datoen for fødselen til barnet, av svigers. det kan væære noe ellers så tror jeg et sånt hjete til å åpne hørtes fint ut. nå er jeg dame selv og fikk ikke noe sist men jeg tenktte ikke på det selv jeg da. men det er klart har du fått pepper så skjønner jeg at du ikke vil gjøre den feilen en gang til. jeg hadde selv syntes det var koselig med en liten overaskelse, man blir jo glad for sånt. men jeg er ikke selv så nøye på sant. men de fleste jeg kjenner er faktisk det. jeg tenker at gaven bør da være, noe som varer evig, som feks et smykke. det behøver ikke være så dyrt.
sjommin Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 Da hun fkk vite at hun var gravid fikk hun en ring med en liten diamant. dette for at hun skal bære fram ungen. Dette viste at jeg satte pris på at hun var gravid og at jeg skal støtte henne undervis. Til fødtselen får hun..... tja... har ikke peiling. men noe stort blir det ikke....
Nøste77 Skrevet 23. juni 2006 #14 Skrevet 23. juni 2006 Vil bare komme med et tips om noe jeg hadde satt veldig pris på; hudpleie/kroppspleie! Det er noe som bare er utrolig deilig etter alt man har gått gjennom. Og så er det BARE til mor :-) Ellers så syns jeg det er skjønt med tattoo med barnas navn da, men ikke noe for alle......
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #15 Skrevet 22. juli 2006 En diamant ring, aromaterapi eller noe annen avslapnings behandling som samtidig gjør at en får en ny energi,armbånd,smykke, off egentlig vanskelig men eg skal kjøpe en diamant ring (4 steiner) En for hver i familien :-) Vi blir snart 4 :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #16 Skrevet 23. juli 2006 Jeg skal kjøpe to diamant allianseringer til oss som jeg skal overrekke etter fødselen. Det må jo være det mest perfekte øyeblikk å inngå en allianse rett etter at man sammen har fått ei lite prinsesse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå