Gå til innhold

DA kom sola og...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

depresjonene mine truer med å slå ut.

I mitt første svangerskap,for 12 år siden, la jeg på meg ca 40 kg. Disse kg. ble hengende på kroppen min etter fødselen også. Selvsagt gikk jeg ned litt med en gang, men etterhver kom det noen flere kg. snikende og disse har jeg beholdt i snart 11 år nå.

Jeg har prøvd mange mange kurer. Noen har jeg gått ned på, for så og gå opp igjen etterpå.

Har nettopp født og veier nå 131 kg. Jeg vil jo så gjerne være tynn og pen jeg også. For samfunnet er jo sånn at man er ikke pen med mindre mann er tynn. Å kunne gå lettkledd i sommervarmen har vært et stort savn disse årene.

Nå som sola har tittet frem igjen og sommeren er rett rundt hjørnet, kjenner jeg at "sommer"depresjonen er på vei.

Har prøvd xenical, men måtte slutte fordi det ble for ubehagelig. Uansett hva jeg spiste så ble jeg sittende på do. Kan jo ikke godt leve på salatblader heller.

Æsj, måtte bare få ut litt depresjon her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg! Det skal ikke være lett med vektøkning og ikke bli kvitt vekta. La sikkert på meg godt og vel 10 kg ekstra da jeg ble samboer&la jo på meg nok under svangerskapet (og etterpå).. Veier 90-92 kg, men å bli "tynn og pen" er ikke nødvendigvis målet. Heller det å være sunn, frisk og sterk! Tynn og pen er ikke nødvendigvis samsvarende da. Man må ikke leve på salatblader for å gå ned i vekt (selv om noen helsefanatikere prøver å innbille alle som har litt ekstra vekt om det). Hvor bor du hen i landet? Liker du å svømme?

 

Våkner opp om morgenen og ser inn i klesskapet. Passer de klærne der? nei, nei og nei. Det er å bli deprimert av, men da må man bare passe på å ha klær som passer, ikke kjøpe som motivasjon som mest sannsynligvis ikke hjelper alikevel.

 

Hvis du har lyst til å ha noen å snakke med så er msn'en min [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...