Gå til innhold

Når blir man kvalm?


kokosbolle

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg er 5+1 i dag. Bare lurte på når det er vanlig å få den "fryktede" kvalmen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er ikke alle som blir kvalme når man er gravid, og mange blir kun kvalme når dem bærer på jenter. Jeg for min del er i min 6. uke og har vært kjæmpekvalm siste uka, sjikkelig dårlig. Så du skal bare være glad du ikke er kvalm og håpe du slipper unna helt c", )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Jeg er 5+3 i dag, og kjenner omtrent ingen tegn til at jeg er gravid. Noen er kvalme helt fra begynnelsen av, andre blir det litt senere, mens andre kjenner ikke noe til det. Har ikke kjent noe kvalme, og krysser fingrene for at den ikke kommer heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu!!! satser knallhardt på at den ikke kommer. har eksamen om tre uker og den kvalmen bør holde seg unna :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har også eksamen om tre uker. Har fått lest fryktelig lite den siste måneden. Håper virkelig at jeg ikke blir kvalm denne gangen. Hva studerer du? Jeg studerer spansk og italiensk på blindern. Spansk om tre uker.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å bli små kvalm da jeg var ca 6uker..

mista lysen på nesten alt mat. å jeg som skulle være sunn under hele svangerskapet. skulle spise fisk å greier. bare jeg så en fisk spydde jeg hehe...

 

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei muy feliz!

 

jeg studerer juss, 2.avdeling nå. er bare så vanskelig og jeg føler at jeg ikke henger med i det hele tatt. Nå når jeg på toppen av det hele ble gravid, er virkelig ikke hodet på riktig plass lenger. Jeg fant det ut bare for tre dager siden, så jeg håper at det blir bedre når jeg får vent meg til tanken litt. Da får jeg kanskje lest til eksamen igjen.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Da jeg gikk med sønnen min ble jeg ikke kvalm før i 8-9 uke, og da bare noen ettermiddager.

Denne gangen kom kvalmen og uggenheten for ca. en uke siden. Er 6+0 i dag. Den kommer snikende rundt hentetider i barnehagen og varer til utpå kvelden. Men det er litt forskjellig, noen dager er det ikke fullt så ille som andre dager. Har ikke vært så kvalm at jeg har kastet opp enda. Men jeg merker en betydelig forskjell fra sist gang jeg var gravid, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag! . . Jeg er 5+ 6, og kvalmen kom brått i morges. Holdt på å besvime, men fikk satt meg på do.. Har vært uvel i hele dag. Huff og huff, så berget jeg ikke likevel da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 6+1 idag, og i morges kom kvalmen. Husker ikke helt når den kom sist, eller hvor lenge det varte, men jeg var vannligvis bare kvalm om morgenen sist. I dag har jeg følt meg ganske dårlig i hele dag, håper det er en overgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og GRATULERER med graviditeten!! Selv er jeg i uke 6+2! Kvalmen begynte på mandag. Fått en god del tips.,så får håpe det hjelper...... Lykke til i svangerskapet!! :) Og husk,ikke alle blir kvalme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle blir kvalme!

 

Men noen er uheldige, som meg... med lillejenta var jeg kvalm fra jeg våkna til jeg sovna i tre måneder, dagene besto av å våkne, spy, dusje, dra på skolen, dra på jobb, sovne på sofen, spy, gå og legge meg.

 

Denne gangen hadde jeg håpt å unngå det, men har allerede begynt å spy om morgenen og midt på dagen. Er enten 3+5 eller 5+5 på vei, er ikke helt sikker. Men jeg har enda ikke vært særlig kvalm på kveldene, så jeg hååååper det blir bedre nå enn sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...