Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 hvor mye liker dere å bli slikket? Det beste i verden syns jeg :-D Trodde jeg skulle dø første gangen. Det glemmes aldri. hehe...Men bare blitt bedre og bedre med årene.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 ja det er vel ikke mer å si enn: Fantastisk:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Hmmm...ser ut som kjæresten min gjør det feil, for jeg merker jo lite når han gjør det!:-/ Finnes det noe han kan lese for å bli bedre?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Dere må prøve dere frem og du må si ifra hvordan det føles underveis. Vi jenter liker det vel ulikt, så det må bare utprøves. Et tips er å variere med hard og myk tunge og et par fingre inni ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Har litt delt forhold til det... Er bestandig så redd for at jeg skal smake eller lukte rart, så jeg greier ikke slappe av.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Er du nydusjet, så er det ingen fare! Tenkte også mye på dette før, men kjæresten min har lovet meg at han snakker sant når han sier at han liker å gjøre det på meg. Det tenner han at jeg blir så kåt :-) Så bare nyt å bli slikket jenter!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Elsker det! Ufattelig hva en tunge kan gjøre.......mmmmmm
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 min mann er verdens beste slikker,det er så deilig når han setter i gang..blir kåt bare med tanken.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Sambo er en fantastisk slikker Elsker måten han gjør det på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå