Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Hvor blir det av kontaktannonser for oss som vil møte andre par eller nysgjerrige jenter for litt kos ? ;-)
vims-74 Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Det burde vært en slags "kontaktannonseside" eller lignende her! Eller et eget rom for kåte på chatten (der ville jeg vel antageligvis hengt hele tiden, hehe) Alternativt så har man jo msn og IRC, men for de som foretrekker å være anonym så blir det muligens litt skummelt Er også fristet til å signere med anonym, men det er vel ingenting å være flau over at man er lysten?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Jeg er med..:-) Ikke gravid selv (enda). Mørk, sexy, slank, sensuell (har veldig draget;o))... drømmer om å slikke fitte og se et par knulle.... Hvis du er seriøs, kan vi alltid finne en måte å få kontakt på.. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Hadde sikkert vært bra og hadd et forum/chatt/debatt side for kåte ja. Delt erfaringer, evt avtalt for de som måtte ønske det. Måtte jo vært slik at en ikke fikk mange uønskede med da.. Og tør vel ikke signere med annet enn anonym enda.. (ros til deg vims)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Jeg er også med.. klar for det meste, gravid som jeg er! Finnes det en side, sees vi gjerne! (enige med over.. ros til deg vims)
cake Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Prøv gaysir - mest seriøs og fineste parene! Du finner meg/oss som cakes2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå