Gå til innhold

Beste pris på Teutonia Spirit S3 (ikke fryktelig mange ukers levering)?


Martebo

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som vet hvor jeg bør søke beste pris på Teutonia Spirit S3? Enten bestille på nett, ringe noen som importerer, dra til Sverige eller rett og slett i vanlig butikk hvis noen vet om et tilbud?

 

Har termin om 8 uker så jeg kan ikke ha alt for lang leveringstid da :-).

 

ps. jeg ønsker meg vognen i helt sort og i butikken sa de at foret er rødt på baksiden på sportsvognen og det vil jeg ikke ha, er litt pirketet da. Hvis jeg ville ha helt sort måtte jeg velge den stilen som heter "Fun", den er nesten lik men kalesjen er litt annerledes og den vanlige kalesjen er mye bedre synes jeg.

Hmmm, noen som har hørt at man kan få den vanlige kalesjen og hele vognen i helt sort, altså uten rødt trekk på baksiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Barneverden i Oslo selger de nå spirit og mistral 05 modell til halv pris. Koster 2700,- for spiriten :) Vet ikke om du bor i nærheten, men kanskje de kan sende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirit S3 finnes ikke i 05-modell! Den var ny nå i 06. Den du tenker på er antakelig den som har to små hjul foran. Den er ikke å anbefale for norske forhold.

 

Jeg fikk Spirit S3 til ca 5000 på Barneverden, og tror det er en god pris.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma Mie,

Var det som kombivogn du fikk den til 5.000?

Og kjøpte du mye annet ved siden av da for å få den billigere?

Jeg ringte barneverden, det er visst ikke s3 som er på salg, det er s4 (hvis det var det den het).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har S3, og fikk den for 5000 kroner for noen uker siden (like før påske) på Barneverden i Sandvika. Kjøpte ikke noe annet ved siden av, bortsett fra et lammeskinn til 250 kr. Kjøpte bare sportsvogndelen, da jeg har mykbag fra før. Fikk med stormtrekk/fotpose og regntrekk. Helt sort var den også, uten de røde detaljene som jeg ikke liker så godt.

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Finn.no er det en butikk i Bergen som sender til hele norge. De har den på tilbud nå. Den helt sorte vognen er med rød sportsvognpute på en side, hvis du har den sorte frem vil ikke den røde delen vises

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har spirit s3 i helt sort (fashion concept 2660 heter fargen). Jeg har ikke blitt informert om at kalesjen til denne er annerledes enn ved de andre fargene, så ble jo litt nysgjerrig på hva som skiller dem, nå.

 

Synes i alle fall vogna er super, og har ingenting å utsette på kalesjen heller. Bestilte vogna fra Tyskland, og hadde ganske lang leveringstid (ca. 8 uker), så tør ikke å anbefale deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik vogn i sort til salgs. Ny, bare brukt et par ganger. Må selge den da jeg først kjøpte en Hartan skater vogn som jeg ikke var fornøyd med. Kjøpte så Teutoniaen før jeg hadde solgt den andre, og nå får jeg ikke solgt hartan vognen. Har ikke råd til å ha to nye vogner, så nå må jeg DESSVERRE selge teutonia vognen. Jeg gråter over dette, da denne vognen er kjempefin. Den er sort, med det røde trekket på den ene siden, da. Men det synes jo ikke hvis du har den sorte siden opp. JEg ville også ha helt sort, og så på den FUN modellen, men likte kalensjen til min bedre! Følger med sort softbag og sort stelleveske. STormtrekk og regntrekk. Du får alt for 5000!! Og du kan få den med en gang! Se anonsen på FINN. Ring meg på 48145854. Bor i Moss, men kan evt levere i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rivella,

Det som skiller dem er litt på stoffet og at på toppen av kalesjen på den vanlige modellen er det glidelås til luken, mens på din er det en borrelås.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...